تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

بهترین انتخاب واترجت صنعتی و خانگی

باتوجه‌به آنکه تمیز ماندن محیط‌های بزرگ از جمله دغدغه‌های امروزه است، واترجت صنعتی توانسته با استفاده از فشار زیاد آب محیط را تا حد زیادی عاری‌ازمیکروب و آلودگی سازد. همچنین این محصولات در دو نوع واترجت گرم و سرد هستند و هرکدام نیز کارایی مخصوصی دارند.

استفاده از این دستگاه جایگزین روش‌های قدیمی شستشوی محوطه شده است و توانسته به بهترین نحو عمل کند. شاید گمان کنید مصرف آب در این دستگاه به‌مراتب زیاد است؛ اما تکنولوژی که در آن بکار رفته است میزان کمی آب را با بیشترین فشار به بیرون هدایت می‌کند.

 

بهترین واترجت صنعتی و خانگی

انواع واترجت

قبل از آنکه با انواع واترجت‌های صنعتی و خانگی آشنایی پیدا کنید، بهتر است با یک تعریف کلی دررابطه‌با این دستگاه‌های نظافتی آگاهی داشته باشید. این دستگاه‌ها قادر هستند که فشار معمولی آب را توسط موتور نیرومندی که دارند به بیشترین فشار تبدیل کنند.

 

برای واترجت صنعتی چندین نوع دسته‌بندی وجود دارد. بر اساس منبع تغذیه واترجت‌ها به سه دسته بنزینی، برقی و دیزلی تقسیم‌بندی می‌شوند. واتر جت‌های برقی نسبت به مدل‌های دیگر آن از قیمت کمتری برخوردار هستند همچنین می‌توانند به‌عنوان یک کارواش سیار مورداستفاده قرار گیرند.

نمونه‌های تک‌فاز واترجت‌های برقی می‌توانند به برق شهری متصل گردند و از آنها به‌عنوان واترجت خانگی یا کارواش خانگی یاد می‌شود. بر اساس دمای آب نیز واترجت صنعتی به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شود:

  • واترجت‌های آب گرم
  • واترجت‌های آب سرد

طراحی و تولید واترجت گرم نسبت به نمونه سرد آن پیچیده‌تر است و به دلیل وجود منبعی برای بالابردن دمای آب، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. دمای آبی که از این دستگاه خارج می‌شود بین ۴۰ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد است و توانایی ازبین‌بردن بسیاری از آلودگی‌ها و لکه‌های سخت را دارد.

مزایای استفاده از واترجت صنعتی و خانگی

واترجت

مزایای استفاده از واترجت صنعتی و خانگی

استفاده از واترجت صنعتی و خانگی مزایای بسیار زیادی دارد. افزایش سرعت و کیفیت شستشو از جمله مواردی است که در استفاده از این نوع دستگاه‌ها وجود دارد. همچنین استفاده از این روش به‌جای روش‌های قدیمی باعث کاهش آب مصرفی و مواد شوینده می‌شود که این مورد می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

مزایای واترجت‌ها باتوجه‌به انواع آن نیز متفاوت است، در خرید انواع واترجت‌ها شما می‌توانید فشار آب را به‌صورت دستی تنظیم کنید. وجود این مورد باعث می‌شود که در محیط‌هایی که آلودگی کمتری وجود دارد آب کمتری هم مصرف شود. همچنین واترجت آب گرم می‌تواند عمیق‌ترین آلودگی‌ها را از بین ببرد.

مدت زمانی که صرف تمیزکردن محیط‌های بزرگ می‌شود با استفاده از این دستگاه‌ها به کمتر از نصف می‌رسد. علاوه‌برآن در تعداد نیروی کار انسانی نیز صرفه‌جویی می‌شود و تنها یک نفر می‌تواند یک محیط نسبتاً بزرگ را در مدت‌زمان اندکی تمیز کند. در ادامه مزایای جداگانه هرکدام از واترجت‌ها می‌پردازیم:

  • واترجت‌های آب سرد: با استفاده از این دستگاه برای نظافت محیط عمر تجهیزات و قطعات مختلفی که شسته می‌شوند افزایش‌یافته و کمتر مستهلک می‌شوند. در درازمدت با استفاده از این نوع واترجت در هزینه‌های شستشو صرفه‌جویی می‌شود. در کارواش‌ها از این نوع واترجت‌ها استفاده می‌شود تا کمترین آسیب را بدنه و قطعات خودرو وارد سازد
  • واترجت‌های آب گرم: از این نوع واترجت‌ها برای رفع آلودگی‌های شدیدتر استفاده می‌شود. ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به دلیل تجمع چربی‌ها و آلودگی‌ها در بدنه و موتور آن از این نوع واترجت برای شستشو آن استفاده می‌شود. علاوه بر اینها با استفاده از آب گرم سرعت ازبین‌رفتن آلودگی‌ها بیشتر می‌شود و درعین‌حال محیط ضدعفونی نیز خواهد شد.

کاربرد واترجت

از واترجت صنعتی برای تمیزکردن بسیاری از محیط‌ها استفاده می‌شود.

  • کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و محیط‌های بزرگ از جمله مکان‌هایی است که به‌واسطه واترجت تمیز می‌شوند. شستشوی دائمی و همیشگی در کارخانه‌های تولیدکننده مواد غذایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شستشو اگر به روش‌های قدیمی و با دست انجام گیرد ممکن است به‌درستی صورت نگرفته و آلودگی‌ها وارد مواد غذایی شوند.
  • تمیزکردن تجهیزات موجود در کارخانه‌ها نیز توسط واترجت‌ها انجام می‌گیرد. هم از واترجت سرد و هم گرم برای شستشو انواع مکان‌ها استفاده می‌شود. البته در شستشو مکان‌ها و محصولاتی نمی‌توان از آب داغ استفاده کرد پس بهتر است قبل از استفاده از این مورد آگاهی داشته باشید.
  • این دستگاه‌ها در شهرداری نیز از کاربرد بسیار زیادی برخوردار هستند. در بسیاری از این مکان‌ها از بهترین واترجت‌ها برای شستشو و نظافت استفاده می‌شود که تا به امروز بهترین و به‌روزترین واترجت از برند کماک (COMAK) ایتالیا بوده است.
  • برای شستشو آب‌نماها و تزئیناتی که در خیابان‌ها وجود دارد از این دستگاه‌های نظافتی استفاده می‌شود.
  • همچنین از واترجت‌ها برای شستشوی لوازم منزل نیز استفاده شده و شستشو نرده، پارکینگ، باربیکیو و پنجره‌ها از جمله موارد استفاده از آنها است.
  • حتی در صنایع هوایی و عملیات‌های سنگین از انواع واترجت‌های صنعتی استفاده می‌شود. شستشوی بدنه هواپیما، ازبین‌بردن رد لاستیک هواپیما، ازبین‌بردن آلودگی‌های داخل پارکینگ فرودگاه از جمله موارد کاربردی این دستگاه است.

 

واترجت

نحوه کار با واترجت

قبل از آنکه با نحوه کار واترجت آشنا شوید بهتر است بدانید، واترجت آب سرد طرفداران بیشتری دارد؛ زیرا این مدل از واترجت‌ها قابلیت تنظیم دما نداشته و عملکرد ساده‌تری دارند. آب با همان دمایی که هست وارد می‌شود و فقط با فشار بیشتری خارج خواهد شد. نحوه راه‌اندازی و کار با واترجت صنعتی و خانگی کار بسیار راحتی است.

باید قبل از استفاده از اتصالات مطمئن باشید تا هیچ‌گونه گرفتگی در آنها وجود نداشته باشد. اتصال درست نازل از جمله نکاتی است که باید در هنگام استفاده به آن توجه زیادی داشته باشید، اگر اتصالات به‌خوبی انجام نگرفته باشند ممکن است بعد از جریان‌یافتن آب جدا شده و مشکلاتی ایجاد کنند.

موتور دستگاه در هنگام شروع کار کمی سروصدا داشته و لرزش کمی نیز دارد؛ اما همه اینها طبیعی است و نشان‌دهنده گرم‌شدن موتور است. نحوه راه‌اندازی واترجت‌ها به شرح زیر است:

  • باید قبل از شروع کار با دستگاه منبع آب را هم بررسی نمایید تا حجم مناسبی از آب درون آن وجود داشته باشد.
  • بعد از روشن‌شدن دستگاه آب از فیلتر ورودی عبور می‌کند و وارد قسمت پمپ می‌شود. در این قسمت موتور شروع به فعالیت کرده و دستگاه پمپ را به حرکت درمی‌آورد.
  • فشار آب خروجی توسط کاربر تعیین می‌شود و بعد از آن آب با فشار از منبع خارج می‌شود.

اتحاد صنعت صدرا

درنهایت باتوجه‌به همه مواردی که دررابطه‌با خرید انواع واترجت صنعتی و خانگی گفتیم، شما می‌توانید تمامی این محصولات نظافتی را از سایت اتحاد صنعت صدرا خریداری نمایید. این مجموعه در تلاش است که با ارائه بهترین تجهیزات با بالاترین کیفیت و استاندارد در زمینه نظافتی، در افزایش راندمان کاری گامی بزرگ بردارد.

این سایت تنها نماینده رسمی برند کماک comac  ایتالیا است و تمامی آنها از اصالت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دستگاه‌های نظافتی و صنعتی و واترجت خانگی در این مجموعه به فروش می‌رسد.

از محیط‌های بزرگ صنعتی مانند فرودگاه‌ها، محل تخریب بتن و صنایع مختلف ساختمانی و پتروشیمی گرفته تا محل کار و رستوران‌ها، مراکز خرید و بسیاری از کارخانه‌ها همگی می‌توانند از واترجت صنعتی استفاده کنند.

 

 

 

پست قبلی

ارزان ترین روش نظافت ساختمان

پست بعدی

خرید زمین شوی صنعتی با در نظر گرفتن عوامل موثر بر قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *