تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها

نظافت‌ سالن‌ ورزشی از اهمیت‌ بالایی‌ برخوردار‌ است‌ و الزاماً باید بعد‌ از هر فعالیت‌ ورزشی یا برگزاری‌ مراسمی بی‌وقفه شستشو‌ و پاکیزه گردد و محیط‌ عاری‌ از هرگونه آلودگی‌ و میکروب برای افراد‌ دیگر حاضر گردد . سالن‌‌های‌ ورزشی یکی از محیط‌‌های‌ محبوب و پر رفت و آمد می‌باشند . از این سالن‌‌ها‌ زیادتر برای انجام‌ فعالیت‌‌های‌ ورزشی یا انجام مراسم‌‌ها‌ و همایش‌ها با حضور‌ تعداد‌ زیادی‌ افراد‌ استفاده‌ می‌شود‌ . به دلیل‌ انجام‌ فعالیت‌‌های‌ ورزشی و عرق‌ کردن‌ افراد‌ ، این محیط‌ بسیار‌ بیشتر‌ در مورد انواع‌ ناپاکی و میکروب‌هاست و چنانچه به طور‌ دائمی تمیز‌ نشود علاوه‌ بر ظاهری‌ کثیف‌ و آلوده‌ و بوی‌ ناخوشایند ، عامل منتشر کردن و جابجایی زیادی از مریضی ها خواهد شد .

 

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها اتحاد صنعت صدرا

 

تجهیزات نظافت صنعتی مناسب محیط های ورزشی

 

سالن‌ ورزشی بخش‌‌های‌ متفاوتی دارد‌ که در هرکدام از آنها نظافت‌ و شستشو‌ نقش‌ مهمی در تمیز‌ و سالم‌ بودن‌ محیط‌ اعمال می سازد . مرحله‌ اول‌ نظافت‌ جمع‌ کردن‌ زباله‌‌های‌ خشک و تر‌از‌سطح محیط‌ می‌باشد‌ . دستگاه‌‌های‌ جاروبرقی صنعتی به دلیل‌ توان‌ وقدرت زیاد برای این کار‌ مناسب‌ می‌باشند . همچنین‌ این جاروبرقی‌ها در دو دسته جاروبرقی صنعتی خاک و جاروبرقی صنعتی آب و خاک تولید‌ شده‌اند .

 

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها اتحاد صنعت صدرا

 

دستگاه‌ پولیشر چندکاره مجهز‌ یا پله شوی  به باتری می‌باشد‌ تا نیروی محرکه برس از آن تامین‌ گردد . باتری این ابزار در روی دستگاه  قرار می‌گیرد‌ و به راحتی‌ قابل‌حمل‌ و مناسب‌ برای جا به جایی خواهد بود‌ . پس از شستشوی راه‌ پله‌ها‌ آب کثیف‌ باقی‌ مانده‌ از بالا‌ به پایین‌ حرکت‌ می‌کند‌ و در آخر در پایین‌ ترین نقطه‌ جمع‌ خواهد شد و می توان‌ به کمک‌ یک جاروبرقی آب و خاک به گردآوری آب کثیف‌ پرداخت . همچنین‌ این دستگاه‌ دارای ضریب ایمنی‌ بالایی‌ می‌باشد‌ و پله شوی  قابل‌ استفاده‌ در اماکن‌ و محیط‌های‌ گوناگون‌ است‌ . از دیگر برتری های این دستگاه‌ قابلیت‌ کارکرد‌ به همراه ماده‌ها شوینده کمکی جهت‌ افزایش‌ کیفیت‌ نظافت‌ می‌باشد‌ .

 

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها اتحاد صنعت صدرا

 

به علت مساحت‌ زیاد‌ سالن‌‌های‌ ورزشی برای شستشوی کف سالن‌ از دستگاه‌‌های‌  اسکرابر خودرویی یا اسکرابر دستی  استفاده‌ می‌شود‌ . مزیت‌ این دستگاه‌ در شستن و خشکاندن همزمان کف سالن‌ و همچنین‌ مدیریت میزان‌ استفاده مواد‌ شوینده صنعتی خواهد بود . بدین‌سبب تمیز‌کردن‌ سالن‌ با این دستگاه‌ علاوه‌ بر سرعت‌ و کیفیت‌ نظافت‌ باعث‌ صرفه‌جویی‌ در هزینه‌‌ها‌ نیز‌ خواهد بود .

 

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها اتحاد صنعت صدرا

 

ایجاد‌ ظاهر‌ شایسته در محیط‌ بی شک از عوامل پراهمیت در جذب‌ تعداد‌ بیشتر‌ مراجعه‌ کننده می‌باشد‌ . با استفاده‌ از یک دستگاه‌ پولیشر می توان‌ به صورت‌ دوره‌ ای به جلادهی سطح‌ها پرداخته و در حالی که الان با ایجاد‌ یک بستر محافط از مواد‌ براق‌ کننده و واکس به افزایش‌ طول عمر‌ کفپوش ها و کاهش‌ هزینه‌های‌ ناشی‌ از تعمیر‌ و تعویض پرداخت .

 

تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت محیط ورزشگاه ها اتحاد صنعت صدرا

 

 

 

 

پست قبلی

دستگاه و ابزار های نظافت مکانیزه صنعت هتلداری

پست بعدی

از اسکرابر خودرویی و کف شوی سرنشین دار بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *