تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

تخفیف دستگاه های نظافت صنعتی به مناسبت نیمه شعبان

پیشاپیش فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) و این عید بزرگ نیمه شعبان را به همه مسلمانان جهان و همینطور اعضای خانواده محترم اتحاد صنعت صدرا تبریک و شاد باش عرض می نماییم.

به همین مناسبت تخفیف ویژه ای به میزان 7 درصد برای خریداران دستگاه های نظافت صنعتی در نظر گرفته ایم. تخفیف ویژه نیمه شعبان  از لحظات اولیه روز چهارشنبه 17 اسفند 1401 فعال و تا روز یکشنبه 21 اسفند 1401 اعتبار دارد . 

 

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . .

 

دستگاه های نظافت صنعتی چیست ؟ 

تجهیزات نظافت صنعتی به آن دسته از تجهیزات و لوازمی گفته می‌شود که برای نظافت و شست‌وشو محیط‌های بزرگ تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌جات و کارگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و علمی و محیط‌های تجاری بزرگ مانند فروشگاه‌ها و مراکز خرید، انواع و اقسام آلودگی‌ها را به خود جذب می‌کنند. برای هر نوع محیطی می‌بایست متناسب با نوع آلودگی‌های آن تجهیزات نظافت صنعتی مخصوص را خریداری کرد. انواع ماشین‌آلات نظافت صنعتی می‌توان به: اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت و سویپر اشاره کرد.

 

 

واترجت

با استفاده از واترجت می­توان با فشار بالای آب، سطوح مختلف را شست­وشو داد. قسمت­های مختلف آن شامل شلنگ، نازل و منبع آب است.

نحوه پاشش آب در این ابزار به­صورت نقطه­ای یا دوار است که این مورد بستگی به نوع نازل دارد، بر اساس نوع منبع تامین انرژی می­توان آنها را در 2 دسته برقی و بنزینی طبقه­بندی کرد.

مدل­های برقی را می­توان در انواع فضاهای باز و بسته استفاده کرد و نسبت به نوع بنزینی صدای کم­تری تولید می­کنند.

البته در بیشتر موارد تقسیم­بندی این دستگاه بر اساس دمای آب، در 2 گروه آب گرم و آب سرد قرار می­گیرند. واترجت صنعتی comac با داشتن امکانات مناسب و سیستم بسیار قوی یکی از بهترین نمونه­های موجود در بازار است.

اسکرابر

یکی از مسائلی که در مکان­های صنعتی زیاد مورد توجه قرار می­گیرد شست­وشوی کف زمین است که اگر بخواهید این کار را به­روش دستی انجام دهید معمولا وقت و انرژی زیادی نیاز دارد.

از طرفی برای شستن کف باید آب زیادی نیز مصرف کنید و با وجود رطوبت امکان لغزش افراد نیز بالا می­رود، بنابراین استفاده از ابزارهای صنعتی مانند اسکرابر به­عنوان زمین شوی بیشتر واج پیدا کرده است.

اسکرابر صنعتی به­صورت تخصصی برای شست­وشو و خشک­کردن زمین مورد استفاده قرار می­گیرد. اگر قصد دارید برای محیط کسب­وکار خود یکی از این ابزار را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما اسکرابر comac است.

 

جارو برقی صنعتی

با کمک جارو برقی صنعتی می­توان انواع آلودگی­های خشک و تر را از روی زمین جمع­آوری کرد. مدل­های گوناگونی از این تجهیزات وجود دارد که با توجه به مقدار آلودگی و نوع محیط می­توان از آنها استفاده کرد.

انواع این تجهیزات شامل جاروبرقی تجاری، آب و خاک و سطلی هستند که از نظر قدرت مکش با یکدیگر تفاوت­هایی دارند.

برندهای مختلفی از این محصول در بازار دیده می­شود که برند comac یکی از نمونه­های باکیفیت و مرغوب محسوب می­شود.

شیشه شوی صنعتی

تمیزکردن شیشه­های نما و بخش داخلی مراکز تجاری و صنعتی، نیازمند استفاده از ابزارهای مجهز است تا بتوان با کمک آنها تمام آلودگی­ها را از روی سطح شیشه پاک کرد.

شیشه شوی صنعتی comac با استفاده از مرطوب کردن پد مخصوص، عملیات شست­وشو را بدون هیچ­گونه پاشش آب انجام می­دهد.

پولیشر صنعتی

 پولیشر صنعتی ابزاری است که برای جلا دادن به سطوح مورد استفاده قرار می­گیرد، سطوح سنگی و سرامیکی به­طور معمول در اثر تردد افراد درخشندگی اولیه خود را از دست می­دهند.

این ابزار در نمونه­های برقی، شارژی و بادی و با اندازه­های مختلف به­فروش می­رسند. شما می­توانید با کمک پولیشر comac سطحی براق و درخشنده را در محیط کاری خود داشته باشید.

سوییپر

یکی دیگر از انواع تجهیزات نظافت صنعتی که در محیط­های وسیع مورد استفاده قرار می­گیرد سوییپر صنعتی یا جاروی شهری است.

این دستگاه با قدرت مکش بالایی که دارد می­تواند زباله­ها را از محیط­های کارگاهی به­طور کامل جمع کند. با کمک این دستگاه، نظافت در محیط­های بزرگ بسیار ساده و راحت انجام می­شود، شما می­توانید انواع مدل­های دستی و سرنشین­دار برند comac را تهیه کنید و از کار با آنها لذت ببرید.

 

 

پست قبلی

خرید زمین شوی صنعتی با در نظر گرفتن عوامل موثر بر قیمت

پست بعدی

قیمت سوییپر صنعتی به چه عواملی بستگی دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *