تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

راهنمای خرید دستگاه نظافت سالن های پرورش طیور و دام

واحد های پرورش دام و طیور به دلیل فضای بزرگی که دارند، آلاینده‌ها و ضایعات خاص خود را دارند که جمع آوری و نظافت آنها دشوار و زمان بر است. در نتیجه، تجهیزات نظافتی شامل سالن شوی، سوییپرها و جاروبرقی‌های صنعتی در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. این دستگاه ها به صاحبان شرکت‌ها در سرعت بخشیدن و بهبود کیفیت نظافت کمک کرده است. همچنین در گاوداری‌ها و مرغداری‌ها جهت بالا بردن سرعت نظافت و شستشو از واترجت‌های صنعتی و اسکرابر استفاده میگردد.

 

شستشوی سالن های پرورش طیور و دام

جهت حفظ بهداشت دام و طیور و جلوگیری از بیماری ها و تلفات، همواره باید محیط نگهداری دام ها تمیز باشد. بالا بردن سطح بهداشت در چنین محیط هایی موجب پرورش با کیفیت نیز می گردد و همچنین از انتشار هرگونه آلودگی و بیماری به انسان ها نیز جلوگیری می گردد. به همین دلیل این محیط ها و همچنین دستگاه های مورد استفاده در آن ها را به صورت مرتب در دوره های زمانی معین نظافت و شستشو می نمایند. واترجت آبگرم توانایی بیشتری در از بین بردن آلودگی ها نسبت به واترجت آب سرد دارد، اما توانایی از بین بردن باکتری ها را ندارد. واترجت آب گرم می تواند سطوح چربی و روغنی را سریعا از بین ببرد اما موجب رشد باکتری ها می گردد. در چنین شرایطی می توان در صورت امکان از مواد شوینده نیز استفاده نمود.

 

نظافت صنعتی دام پروری

 

جمع‌آوری غلات و دانه‌ها با جاروبرقی صنعتی

برخی از کالاهای کشاورزی مانند دانه و غلات غذای دام و طیور  نیاز به استفاده از دستگاه مکنده برای جمع آوری غلات و انتقال آن‌ها به مخازن و کیسه های نگهداری دارند. علاوه بر این، انبارها را می توان با جاروبرقی صنعتی تمیز کرد. تنظیمات ذخیره سازی محصول باید عاری از آلاینده ها و گرد و غبار باشد که ممکن است کیفیت محصول را پایین بیاورد و شاید آن را خراب کند. به همین دلیل می‌بایست گرد و خاک و آلودگی‌ها را جهت حفظ بهداشت محصولات با استفاده از جاروبرقی صنعتی جمع‌آوری نمود.

 

 

پست قبلی

نظافت صنعتی تخصصی اماکن مذهبی در محرم

پست بعدی

راهکار سوییپر صنعتی یا جاروی شهری سرنشین دار برای نظافت محوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *