تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

ویژگی های تی لاستیکی زمین شوی صنعتی

دستگاه اسکرابر دارای قطعات متعددی می باشد، این قطعات با تشکیل یک مجموعه و با همکاری در کنار یکدیگر توانسته اند دستگاه کفشوی را به یکی از بی رقیب ترین دستگاه ها در زمینه نظافت صنعتی تبدیل نمایند. اما هریک از این اجزا در صورت آسیب ممکن است باعث ایجاد مشکل در رسیدن به یک شست و شوی باکیفیت شوند پس نگه داری و توجه به قطعات مختلف از جمله ملزومات به کارگیری دستگاه می باشد. در این میان می توان به برس و تی  زمین شوی به عنوان یکی از کاربردی ترین اجزا اشاره نمود یکی از مهم ترن ویژگی های دستگاه های اسکرابر همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف می باشد. بدین معنی که دستگاه های زمین شوی ضمن شستشوی سطوح، تمامی آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو را جمع آوری نموده و سطوحی خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارند. فرآیند جمع آوری و خشک نمودن کامل سطوح وابسته به عملکرد سیستم مکنده دستگاه می باشد. یکی از اجزای مهم و حساس سیستم مکنده لاستیک تی نصب شده در بخش انتهایی دستگاه است. در نمونه های کاربردی دستگاه های زمین شوی ، ساختار تی نصب شده در انتهای دستگاه به شکل هلالی می باشد. ساختار هلالی این تی، با دنبال نمودن کامل جهت حرکت دستگاه تمامی آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو را به طور کامل جمع آوری می نماید. لاستیک تی دستگاه کف شوی از جنس پلی اورتان بوده و در نتیجه، از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های لاستیک تی اسکرابر

لاستیک تی دستگاه اسکرابر وظیفه جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو را بر عهده دارد. لاستیک تی اسکرابر دو لایه بوده و ضمن جمع آوری و متمرکز نمودن آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو،‌ خلا مناسبی را جهت مکش و انتقال آب و مایعات آلوده به داخل مخزن آب کثیف دستگاه فراهم می نماید. در نتیجه تمامی مایعات آلوده ناشی از شستشو به داخل مخزن آب کثیف منتقل شده و سطوحی خشک بر جای می ماند. با توجه به اینکه دستگاه های اسکرابر برای شستشو های وسیع طراحی و تولید شده و در طول فرآیند شستشو، لاستیک تی بر روی سطح قرار می گیرد،‌ به منظور کاهش استهلاک و افزایش مقاومت از مواد مقاوم و انعطاف پذیر در ساخت لاستیک تی این دستگاه ها استفاده شده است.     ویژگی های تی لاستیکی زمین شوی صنعتی اتحاد صنعت صدرا

مواردی که نشان دهنده کاهش کارایی لاستیک تی زمین شوی است

عدم مکش آب به شیوه ای مناسب: این مشکل رایج تنها با توجه به یک نکته ساده برطرف می گردد. جمع آوری نامناسب آب می تواند در بخش مرکزی یا کناره های تی اتفاق بیفتند. در صورتی که لاستیک تی به درستی تنظیم نشده باشد و به طور کامل روی سطح قرار نگیرد قسمت هایی از تی نمی تواند آب آلوده را مکش نماید. برجای گذاشتن لکه بر روی سطح: در صورت به جای گذاستن لکه بر روی زمین این امکان وجود دارد که گرد و غبار و آلودگی ها به لاستیک تی چسبیده و موجب کاهش کیفیت نظافت شده است. آسان ترین روش جدا کردن آلودگی ها از تی با استفاده از برس های مناسب می باشد که بدون آسیب به تی این امر را انجام دهد.

طول عمر لاستیک اسکرابر

این محصول طول عمر نسبتا بالایی دارد.دلایلی وجود دارد که تی خراب شود.
  1. تمام شدن عمر لاستیک
  2. به موقع جا به جا نکردن لاستیک
  3. سطحی که بر روی آن تی کشیده میشود
  4. پارگی بر اثر بر خورد با جنس برنده
  5. تنظیم نبودن تی دستگاه
 

افزایش طول عمر لاستیک های تی

شما می توانید از مواد شوینده مخصوص اسکرابر استفاده کنید که هم باعث تمیزی بهتر و عمر بیشتر تی میشود
جمع آوری بهتر آب توسط تی چگونه باعث کاهش هزینه های نظافت می شود؟
جمع آوری بهتر آب توسط تی مکنده اسکرابر، از دوباره کاری جلوگیری می کند. در نتیجه هزینه های بکارگیری نیروی خدماتی و نگهداری از دستگاه کاهش می یابد.
آیا همه تی های اسکرابر یکسان هستند؟
خیر. تی ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که در بین آن ها، خرید یک تی مخصوص دستگاه اسکرابر نتیجه مناسبی در بر خواهد داشت.
چگونه می توان طول عمر تی مکنده اسکرابر را افزایش داد؟
یک لاستیک تی مکنده دستگاه اسکرابر دارای چند لبه می باشد. با چرخش لاستیک تی می توانید از دیگر بخش های آن استفاده کنید، بدون آنکه نیازی به تعویض لاستیک تی داشته باشید.
پست قبلی

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی برای پارک و فضای سبز

پست بعدی

اهمیت نظافت سالن سینما با دستگاه نظافت صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *