تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

کاربرد دستگاه مبل شوی و موکت شوی در تالار و رستوران ها

شست و شوی‌ فرش ، موکت‌ و دیگر پوشاننده‌های سطوح که جنسی نخی و پارچه‌ای دارند ، بسیار‌ مهم و دارا اهمیت است‌ ، چرا‌ که هم سریع کثیف می‌شوند و هم این که در صورت‌ عدم رسیدگی و نگهداری‌ مناسب ، خیلی سریع مرغوبیت‌ خودشان را از دست می‌دهند . برای نظافت موکت‌ در اماکنی مانند تالار ، رستوران ها ، نمازخانه‌ها ، سالن‌های همایش و … اکثراً روش‌های سنتی‌ جوابگو نیستند ، ولی دستگاهی به نام موکت شوی صنعتی به دلیل‌ کارایی و مزایای‌ زیادی‌ که دارد‌ ، پیشنهاد می‌شود .

 

ساختار و قطعات موجود در یک دستگاه موکت شوی صنعتی از این قرار است:

  • برس: که برای نفوذ به داخل الیاف موکت و فرش تعبیه شده و معمولا حالت چرخان و غلتک مانندی دارد.
  • پمپ: که وظیفه پمپاژ آب و مواد تمیز کننده به سطح مورد نظر را دارد.
  • اسپری: که محلول آماده شده جهت را به سطوح می‌پاشد.
  • سیستم مکش: که وظیفه مکیدن رطوبت، آلودگی‌ها و مایعات پاشیده شده بر روی موکت را بر عهده دارد.
  • نازل: این وسیله معمولا برای تمیزکاری لای سطوح مختلف کاربرد دارد

این اجزا به صورت کلی در همه انواع موکت شوی های صنعتی موجود هستند و تنها در نوع مهندسی و ویژگی‌هایی که دارند، متفاوتند. همچنین ناگفته نماند، همان طور که گفتیم هر برند تولید کننده این نوع دستگاه‌ها، ممکن است که از قطعات و اجزای خاص دیگری هم استفاده کند.

 

مزایای استفاده از دستگاه موکت شوی صنعتی :

  • سریع بودن انجام عملیات شست و شو
  • کاهش هزینه‌های حمل و نقل و حتی شست و شو
  • کاهش زمان خشک شدن موکت و فرش
  • دقیق‌تر انجام شدن عملیات تمیزکاری
  • عدم آسیب رسیدن به موکت و فرش در حین شست و شو
  • کاهش استفاده از مواد شوینده، آب و …

 

نکات مهم برای استفاده از مبل و موکت شوی صنعتی

دستگاه‌ مبل‌ و موکت شوی‌ علاوه‌ بر تمامی ویزگی های خوب ذکر شده ، نکاتی را برای استفاده به‌دنبال‌ دارد که شما حتما باید به هر یک از آنها به زیبایی توجه‌ کنید تا یک پایان کار ایده‌ آل داشته باشید . از جمله این نکات می توان به موارد‌ زیر‌ اشاره‌ نمود : استفاده‌ زیاد‌ از آب شستشو و افزایش‌ میزان‌ رطوبت منجر به رشد قالب‌ و کپک در پایین الیاف مبلمان‌ و اثاثه یا لوازم‌ داخلی می گردد . آب شستشوی بیش‌ از حد به کف و سایر مواد‌ مورد‌ استفاده برای کوسن و پشتی نیز صدمه می رساند .

برخی از نازل ها و برس های دستگاه مبل و موکت شوی بسیار سخت و آسیب پذیر هستند و می توانند به پارچه های ظریف آسیب برسانند و حتی ظاهر آنها را خراب کنند. استفاده نادرست از برس های دستگاه ممکن است به جای کشیدن آنها، چرک پارچه های مبلمان را باز کند و یا لکه ها را روی مبلمان افزایش دهد. استفاده از یک دستگاه مبل شوی با نازل چرخشی برای مبلمان که برس ها چند دقیقه روی آن می چرخند، ممکن است باعث آسیب به پارچه و کشیده شدن آن شود. برخی از دستگاه های مبل شور ، ممکن است چیزی بیشتر از کاری که با یک پارچه تمیز و یک برس سخت محکم انجام می دهید، به شما ارائه ندهد..

 

معرفی دستگاه مبل شوی و موکت شوی Comac مدل CARPET

 

کاربرد دستگاه مبل شوی و موکت شوی در تالار و رستوران ها اتحاد صنعت صدرا

 

فرش و موکت شوی CARPET دستگاه ایده آلی است جهت شستشوی و نظافت با کیفیت  انواع پرده ، موکت ، فرش و مبل که با بهره گیری از سیستم فوم و مکش منحصر به فرد خود بازده بالا را در امر نظافت به ارمغان می آورد.فوم متراکم و فشرده که توزیع می گردد از طریق برس دستگاه به سطح مورد نظر وارد شده و به طور همزمان اجازه می دهد تا عمل مکانیکی  به طور کافی باعث تشدید اثر تمییز کردن پارچه بدون خیس شدن فرش ، موکت ، و یا پارچه مبل می گردد.مکش بعدی که توسط دستگاه صورت می گیرد ، این بار به طور کامل سطح مورد نظر را خشک و بلافاصله قابل استفاده می کند.

 

برخی از مزایای فرش و مبل شوی CARPET  به شرح زیر است :

ابعاد ایده آل دستگاه

دستگاه فرش و مبل شوی CARPET  با  طراحی بی  نظیر و ابعاد مناسب خود این امکان   را به کاربران می دهد تا در محیط های تنگ و معابر و راهرو های باریک به راحتی از دستگاه مبل و موکت شوی  خود بهره مند شوند. برای مثال در داخل اتوبوس ها ، هتل ها ، سالن های کنفرانس  و بین ردیف صندلی های سینما به علت وزن کم ۳۴ کیلوگرمی و ابعاد مناسب آن از مبل و موکت شوی CARPET استفاده می گردد.

مخزن آب تمییز

 

مخزن آب تمییز دستگاه به حجم ۱۸ لیتر امر شستشوی و نظافت سطوح مورد نظر را به علت اختصاص دادن مخزنی مجزا برای مواد شوینده ضمانت می کند . دهانه ی بزرگ این مخزن همچنین امر پر کردن مخزن آب تمییز را تسریع می کند.

مخزن آب کثیف

 

مخزن ۲۰ لیتری آب کثیف دستگاه CARPET با امکان تخلیه ی ساده و مناسب از ویژگی های دیگر دستگاه مبل و موکت شوی می باشد و محل قرار گیری مخزن ،  آنرا در دسترس قرار داده و عملیات تخلیه مخزن را آسان و سریع می کند . همچنین سیستم قطع کن خودکار در هنگام پر شدن مخزن ریکاوری دستگاه  از دیگر ویژگی های دستگاه می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در باره دستگاه مبل شوی و موکت شوی CARPET  کلیک کنید

 

پست قبلی

پیشنهاد استفاده از دستگاه نظافت صنعتی در صنایع چوب

پست بعدی

کاربردی ترین اسکرابرهای خودرویی برای فضا های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *