تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نظافت راهرو و راه پله مشاعات

صفحه اصلیپروژه های نظافت صنعتینظافت راهرو و راه پله مشاعات

شستشوی راه پله با اسکرابر چندمنظوره

سطوح کف و به ویژه راه پله ها در اماکن آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و آموزشگاه های آزاد به واسطه تردد بالای محصلین و دانشجویان بسیار آلوده و کثیف می باشند. ازدحام جمعیت در این اماکن و تردد مستمر و پی در پی افراد در فضا های بیرونی و داخلی این اماکن، موجب انتقال انواع آلودگی ها از فضای بیرونی به فضای داخلی این مجموعه ها می گردد.

شستشوی راه پله ها

شستشو و نظافت در کنار ارائه کیفیت مناسب، امری لازم و ضروری برای ادامه فعالیت کسب و کار یک رستوران می باشد. رستوران ها به واسطه ارائه انواع غذاها و مواد خوراکی ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه داشته و از این رو شستشو و حذف موثر آلاینده ها امری لازم و بدیهی برای بقا آنها می باشد. عدم نظافت درست و مناسب در این اماکن با رشد و تکثیر عوامل بیماری زا موجب کاهش سطوح بهداشتی محیط و شیوع انواع بیماری ها می گردد. استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و به کار گیری تی و سطل آب نمی تواند تمامی آلودگی را به نحو موثری از بین برده و از محیط حذف نماید.

لزوم به کارگیری از تجهیزات آنتی باکتریال

استفاده از تجهیزات آنتی باکتریال بهترین و مناسب ترین راهکار در شست وشوی سطوح کف این مراکز می باشند. این تجهیزات به علت برخوداری از یون های نقره قابلیت بالایی در از میان برداشتن میکروب ها دارند. از این دستگاه ها نه تنها در مراکز درمانی بلکه در آشپزخانه ها، مهدکودک ها، خانه های سالمندان، رستوران ها، کارخانه های صنایع غذایی و مواردی از این دست که علاوه بر شست وشو محیط، کنترل میکروب ها و جلوگیری از رشد و انتشار آنها مدنظر می باشد می توان بهره گرفت. از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه اسکرابر تی و ترولی آنتی باکتریال و مواد شوینده اشاره نمود.

 

پروژه قبلی

نظافت پارکینگ مجتمع ها

پروژه بعدی

نظافت داخلی واحد تجاری