تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نظافت سالن انتظار با زمین شوی صنعتی

صفحه اصلیپروژه های نظافت صنعتینظافت سالن انتظار با زمین شوی صنعتی

تصور کنید وارد ساختمانی می‌شوید که به شدت شلوغ و کثیف است و مدت‌ها است که به نظافت لابی ساختمان رسیدگی نشده است. مطمئناً این موضوع روی ذهنیت شما در مورد صاحب‌خانه و صاحب آن کسب و کار تأثیر می‌گذارد. با خودتان فکر می‌کنید که چقدر به این موضوع بی‌توجهی شده است و از حضور در این شرایط حس ناخوشایندی دارید. درواقع نظافت لابی و ورودی ساختمان مسکونی یا اداری به عنوان اولین بخشی که هر کس از خانه و محل کار شما رؤیت می‌کند، اهمیت زیادی دارد.

افزایش سرعت عملیات

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های صنعتی، سرعت بالای آن ها در انجام اعمال است. با توجه به این که نظافت به روش های سنتی بسیار زمان بر است، اسکرابر با انجام سریع شستشو به طور قابل توجهی در زمان صرفه جویی می نماید.

کاهش مصرف آب و مواد شوینده

کارایی این دستگاه های شوینده بسیار زیاد بوده و باعث کاهش مصرف آب و مواد شوینده و در نتیجه کاهش هزینه ها در عمل نظافت خواهد شد.

افزایش صرفه اقتصادی

در روش های سنتی برای نظافت محیط های بزرگ چند نیروی خدماتی لازم است، اما با استفاده از این دستگاه تنها یک کاربر می تواند به آسانی و بدون خستگی نظافت کل مجموعه را انجام دهد. این مسئله در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

عدم خلل در رفت و آمد افراد

عمل شستشو و نظافت در روش سنتی باعث می شود سطح تا مدت زمان زیادی خشک نشود و در صورت عبور افراد از سطوح خیس، آلودگی به سطح بر می گردد. بنابراین تا ساعاتی رفت و آمد در چنین سطوحی با اختلال مواجه خواهد شد. اما استفاده از اسکرابر به دلیل خشک کردن آنی سطح هیچ گونه خللی در عبور و مرور ایجاد نمی نماید.

کاهش صدمات

شستن سطوح و خیس شدن معابر، باعث لعزنده شدن آن ها می شود بنابراین احتمال خطر لغزندگی برای افراد و صدمات و خسارات افزایش می یابد، اما در مورد استفاده از اسکرابر این گونه نیست، زیرا در این روش سطح کاملا خشک می شود.
پروژه قبلی

نظافت برج اداری و تجاری با اسکرابر

پروژه بعدی

نظافت کف پوش سالن با پولیشر