تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نظافت طبقات تجاری و مسکونی با اسکرابر

صفحه اصلیپروژه های نظافت صنعتینظافت طبقات تجاری و مسکونی با اسکرابر

 دستگاه اسکرابر نظافت راه پله

مراکز تجاری و مسکونی شامل مجتمع ها و فروشگاه های تجاری تا ساختمان ها اداری و مسکونی همگی به واسطه تردد بالای افراد می توانند بسیار آلوده و کثیف باشند. راه پله به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین بخش ها در این مراکز در معرض آلودگی های گسترده تری قرار دارد. نظافت و شستشوی موثر و با کیفیت کف پوش ها و راه پله ها نقش اساسی در افزایش جلوه های بصری محیط داشته و با حذف کامل عوامل آلودگی رضایت مشتریان و ساکنین این مجموعه ها را فراهم می آورد. اسکرابر تجاری  یک دستگاه نظافت راه پله بوده که به صورت کاملا تخصصی به شستشوی سریع و اسان این بخش در مراکز مختلف می پردازد. مسلم است که وسعت بالا و تردد و ازدحام جمعیت در چنین اماکنی نظافت و شستشوی آنها را با مشکلات فراوانی رو به رو نموده نموده و هزینه های گزافی را در پی دارد.

نظافت ساختمان، راه پله و مشاعات

همانقدر که نظافت داخل منزل با اهمیت است، نظافت ساختمان، نظافت راه پله، نظافت پارکینگ و شستشوی حیاط ساختمان نیز مهم است. در صورت عدم رعایت نظافت ساختمان، آلودگی از بیرون منزل، وارد خانه می شود. مخصوصا که در آپارتمان نشینی با توجه به تردد زیاد افراد در مشاعات، امکان پخش شدن این آلودگی بیشتر نیز می شود، پس باید توجه ویژه ای به نظافت ساختمان داشت.

یکی از دغدغه های آپارتمان نشینی و البته مدیران ساختمان، انجام به موقع و صحیح نظافت پارکینگ و نظافت مشاعات ساختمان است. خدمات نظافت ساختمان شامل، نظافت فضای مشاع، نظافت آسانسور، نظافت شوتینگ ساختمان و شستن حیاط و نظافت باغچه و نظافت نما شویی می باشد. بدون تردید پاک سازی و نظافت مکان هایی از قبیل پله در منازل آپارتمانی که در مدام در معرض رفت و آمد قرار دارند و مورد استفاده همه افراد ساختمان است، باید توسط نظافتچی ساختمان حرفه ای که کار با دستگاه اسکرابر را بلد باشد ، انجام شود

 

پروژه قبلی

نظافت پارکینگ طبقاتی

پروژه بعدی

نظافت برج اداری و تجاری با اسکرابر