تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

پر فروش ترین اسکرابر های صنعتی برای فضای کوچک

اسکرابر دستی Vispa XS

 

 

پر فروش ترین اسکرابر های صنعتی برای فضای کوچک

 

اسکرابر Vispa XS به عنوان کوچک ترین مدل اسکرابر ساخته شده توسط کمپانی پر آوازه Comac ایتالیا شناخته می شود. این دستگاه اسکرابر به دلیل داشتن ابعاد کوچک و قابلیت مانور بالا به منظور شستشوی و خشک کردن همزمان محیط های کوچک، با میزان تراکم بالا بسیار مناسب و کارآمد است. تجهیز این اسکرابر صنعتی به باطری های لیتیومی (Lithium ion) با قدرت ذخیره بالای شارژ، موجب شده تا این زمین شوی صنعتی به منظور انجام عملیات متعدد و متداول روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه اسکرابر Vispa XS به دلیل داشتن ابعاد کوچک علاوه بر این که به راحتی قابلیت شستشوی تمام بخش ها متراکم را دارا می باشد، به دلیل وزن پایین به سادگی جابجا نیز هست.

 

پر فروش ترین اسکرابر های صنعتی برای فضای کوچک

 

برای خرید و اطلاعات بیشتر درباره دستگاه اسکرابر صنعتی vispa xs  کلیک کنید 

 

اسکرابر Vispa 35 B

 

پر فروش ترین اسکرابر های صنعتی برای فضای کوچک

 

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه، روشی ایده آل و مفید جهت شستشوی فضاهای کوچک و متراکم محسوب می گردد. اسکرابرهای Comac دارای طراحی مناسب برای شستشو و نظافت سطوح مختلف می باشند. کار کردن با دستگاه های اسکرابر نیازمند دانش و مهارت بالا نمی باشد و کاربر به راحتی نحوه کار با دستگاه را فرا خواهد گرفت. بهره وری و بازدهی اسکرابرها نسبت به روش سنتی سی درصد بیشتر است. اسکرابرهای دستی صنعتی Vispa 35 در مدل های برقی و باطری دار طراحی و ساخته شده اند. مدل باطری دار (شارژی) اسکرابرهای B Vispa 35 به علت نوع طراحی و نداشتن کابل برق در محیط های متراکم و کوچک، قدرت مانور بیشتری نسبت به مدل های برقی (کابلی) نشان می دهد.

 

پر فروش ترین اسکرابر های صنعتی برای فضای کوچک

برای خرید و اطلاعات بیشتر درباره دستگاه اسکرابر صنعتی Vispa 35   کلیک کنید 

 

 

 

پست قبلی

2 مدل از بهترین اسکرابر های اقتصادی ؟!

پست بعدی

نظافت راه پله ها با دستگاه پله شوی مکانیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *