تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

کیفیت انواع جارو برقی صنعتی و تجاری

به کار گیری مکنده های صنعتی در نظافت موسسه ها و فضا های کاری متفاوت رایج میباشد. ممکن است شما هم جاروبرقی استاندارد خود را برای نظافت فضای کارتان داشته باشید. ولی گهگاه موردنیاز است سطح های گوناگون به صورت عمیق و کیفیت بالا بالایی پاک شوند. به کارگیری از انواع و اقسام جاروبرقی صنعتی برای نظافت های عمیق سطح های راه‌حل مطلوب و کارآمدی میباشد که می تواند از لحاظ واحد سنجش هزینه و مجال صرف گردیده برای نظافت به شما یاری دهد.

معرفی مدلهای مختلف  جاروبرقی صنعتی

مکنده خانگی و تجاری

جاروبرقی های مدل خانگی و تجاری برای نظافت فضا های کوچک مطلوب می باشند. این جارو برقی ها از میزان صدای کمی برخوردارند، از این رو ایده آل  نظافت فضا های حساس به رمز صدا می باشند این جاروبرقی ها در اجرا نظافت های سبک و ساده کارآیی بسیار بالایی  دارا‌هستند. پس در شرایطی‌که به‌دنبال نظافت نسبتا عمیق، با رمز و صدای کم و فضای نه چندان وسیعی می‌باشید، جاروبرقی های تجاری می تواند آیتم قابل قبولی باشد. این جاروبرقی ها دارنده ظرفیت مخزن و توان موتور مناسب می باشند و سیستم فیلتراسیون قدرتمندشان توان گردآوری حجم زیادی از گرد و غبار را دارا‌هستند. با اینکه این دسته از جاروبرقی ها قابلیت و امکانات  فراوانی دارا هستند البته بضاعت اجرا نظافت های سنگین از این دسته جاروبرقی ها ساخته وجود ندارد.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

برای نظافت محوطه  های صنعتی با آلودگی های متنوع و متعدد، جاروبرقی نیاز میباشد که بتواند توان حذف آلودگی های جامد و مایع را با هر اندازه و حجمی داشته باشد. جاروبرقی های صنعتی آب و خاک دارنده مخزن با وسعت بالا و موتور با توان مکش بالا می باشند. برای مثال مختصات مهم این دسته از جاروبرقی ها توان مکش آلودگی های جامد و مایع میباشد. امکان تهیه سرعت مکش با پر‌نور کردن تعداد موتور بیشتر قابلیت مکش مواد و ذرات را با سرعت بیشتری قابلیت پذیر میکند و پروسه نظافت را تسریع میکند. مواد بکار رفته در ساخت خرطومی باعث ممانعت  از تولید الکتریسیته ساکن گردیده و از تولید جرقه و بروز شوک در دستگاه ممانعت میکند.

کیفیت انواع جارو برقی صنعتی و تجاری

کیفیت نظافت جاروبرقی های صنعتی

انواع جاروبرقی های صنعتی

این جاروبرقی ها با قابلیت و امکان جمع آوری ذرات ریز و درشت و نظافت عمقی سطح ها سبب ارتقا کیفیت تمیزی گوشه و کنار گردیده و در دور و بر های کارگاهی و صنعت های ارتقاء ایمنی را درپی خواهد داشت . . جاروبرقی صنعتی به جهت کیفیت ساخت و به کار گیری از امکانات ایده آل ، توان فعالیت در وضعیت دشوار و دور و محوطه هایی با آلودگی های سمی و خطرناک را داراست.

جاروبرقی صنعتی مداوم کار

در بعضی سوله های صنعتی و کارخانجات به جهت تردد ماشین آلات صنعتی و مقدار  بالای محصولات آلودگی ها با سرعت بیشتری به وجود می‌آیند. از این رو وجود سیستمی که بتواند به صورت همیشگی وبلند مدت به نظافت محوطه بپردازد اهمیت پیدا میکند. جاروبرقی صنعتی دایم عمل از گونه های امکانات نظافت صنعتی طراحی شده برای این شغل می باشند. این جاروبرقی صنعتی با داشتن موتور توربینی قدرت کاری بالایی داشته و می‌تواند به صورت مدام به نظافت بپردازد. جمع آوری آلودگی ها و گرد و غبار مو جود در محوطه سوله ها به صورت پیوسته از خصوصیت های کیفیت نظافتی این جاروبرقی صنعتی است.

جاروبرقی های صنعتی به دو صورت اثبات و متحرک طراحی می گردند. جاروبرقی های ثابت را جاروبرقی صنعتی مرکزی نیز مینامند. این دستگاه ها با قرار گرفتن در مکان ثابت و به کار گیری از لوله کشی و روزنه های خرطومی در نقاط متفاوت دور و بر، می توانند در جاهایی که تکان جاروبرقی متحرک سخت میباشد به جمع آوری مواد زائد بپردازد.

فیلتراسیون در اشکال مختلف  جاروبرقی صنعتی

کیفیت نظافت جاروبرقی های صنعتی

فیلتر جاروبرقی های صنعتی

به جهت وجود گرد و غبار و ذرات ریز در فضا های صنعتی، گردآوری بدون نقص و باصرفه آنان از اهمیت میباشد. فیلتراسیون در مکنده های صنعتی باعث جمع آوری ظریف ذرات آلودگی و گرد و غبار گردیده و از ورود آنان به سیستم مکش و همینطور برگشت دوباره به هوای فضا دوری میکند. این نکته قابل توجهی است که می بایست به آن توجه داشت. فیلتر ها بسته به اندازه  گردآوری و خودداری از عبور ذرات در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرند. غربال در جاروبرقی های صنعتی به کلاس های L، M و H تقسیم می شوند.

غربال کلاس L

این تیم از غربال ها برای جمع آوری براده های چوبی و آهنی و ذرات نسبتا پایین کارآمد میباشند. این غربال ها در جارو برقی های تجاری و خانگی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.

فیلتر کلاس M

فیلتر های کلاس M دارنده توان بیشتری در جذب و جلوگیری از عبور ذرات می‌باشند. این فیلتر ها با توان دوری از عبور ذرات بسیار ریز و گرد و غبار را دارا‌هستند. این غربال ها در مکنده های صنعتی و تخصصی کاربرد دارا‌هستند تا بتوانند ذرات و غبارات گردآوری گردیده را جمع کرده و از ورود دوباره آن‌ها به فضا خودداری نمایند.

غربال کلاس H

فیلتر هپا با ممانعت کردن  بسیار حرفه‌ای و تخصصی عبور ذرات و جمع آوری آنان قادر است تا حد  زیادی در کیفیت هوای فضا کار و فعالیت  تاثیر داشته باشد. این فیلتر ها بیشتر در بخش خروجی هوای مکش گردیده استعمال می‌شوند تا از خروج گرد و غبار پرهیز نمایند. وجود این فیلتر ها در هنگام جمع آوری ذرات و گازهای سمی بسیار اساسی و حیاتی میباشد و می تواند در مراقبت سلامت پرسنل و ایمن سازی محوطه کار  و شرایط فعالیت آن‌ها تاثیرگذاری متنوع و و بسیار خوبی  داشته باشد.

 

کیفیت انواع جارو برقی صنعتی و تجاری

 

پست قبلی

راهکار سوییپر صنعتی یا جاروی شهری سرنشین دار برای نظافت محوطه

پست بعدی

آیا جارو برقی صنعتی در کارخانجات صنایع غذایی کاربرد دارد ؟

1 در مورد “کیفیت انواع جارو برقی صنعتی و تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *