تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

اسکرابر سوییپر سرنشین دار Innova 70S

تماس بگیرید

7 نفر در حال مشاهده محصول هستند!
شناسه محصول: Inova 70S دسته: , برچسب:
comac
در این مدل از سری اسکرابرهای سرنشین دار Innova از برس غلطکی با پهنای شستشوی 69 سانتیمتر استفاده شده است. استفاده از این نوع برس باعث می شود که همزمان با عملیات شستشو، عملیات جاروب کردن نیز انجام شده و پسماندهای جامد کوچک جمع آوری شود در حقیقت با یک سرمایه گذاری مناسب و خرید این دستگاه می توانید بجای دستگاه ترکیبی اسکرابر-سوییپر گران قیمت تر، از آن استفاده نمایید.
اسکرابر سرنشین دار Innova 70 S  تنها در ورژن اتوماتیک ارائه می شود و دارای سیستم عملیات شستشوی خودکار می باشد. در این سیستم چهار برنامه شستشوی از پیش تنظیم شده تعریف شده است که کاربرد ماشین را بسیار ساده می سازد.
اسکرابر سرنشین دار Innova 70 S ، دستگاه کف شویی کارآمدی است که با برخورداری از مزیت قیمت خرید مناسب و بهره مندی از سیستم های بهینه سازی مصرف، کاهش قابل توجه هزینه های کلی نظافت را تضمین می نماید.
با توجه به سیستم عملیات شستشوی خودکار، هزینه های مازاد مربوط به آموزش کاربر حذف می گردد و با در نظر گرفتن تکنولوژی start & stop بعنوان استاندارد این دستگاه، در مصرف شارژ باطری نسبت به مدل های قدیمی تر تا 35% صرفه جویی صورت می گیرد. این دستگاه مجهز به مد Eco برای کاهش انرژی و سطح صدای دستگاه می باشد و قابلیت تجهیز به سیستم CDS را برای بهینه سازی مصرف آب و مواد پاک کننده دارد. اسکرابر سرنشین دار Innova 70 S  دارای قابلیت حرکت بر روی سطوح شیبدار می باشد و لاستیک تی مکنده آن از جنس پلی یورتان بوده و در چهار سمت قابل استفاده می باشد. استفاده از چرخ های جلو و عقب غیر لغزنده و ترمز دستی از ویژگی های دیگر این ماشین کف شوی می باشد. همچنین بنا به درخواست مشتری امکان تجهیز دستگاه به موتور مکش سه مرحله ای، شارژر یکپارچه با دستگاه، فلاشر، دستگاه پر کردن سریع مخزن و نگهدارنده ابزار نظافت دستی می باشد.
از ویژگی های قابل توجه اسکرابر سرنشین دار Innova 70 S به موارد زیر را می توان اشاره کرد:

1- سیستم START&STOP 

استفاده از این تکنولوژی خلاقانه باعث صرفه جویی 35 درصدی در مصرف شارژ دستگاه می شود در نتیجه دستگاه می تواند به مدت 4 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد بطور پیوسته کار نماید. در این تکنولوژی با توقف دستگاه، جریان آب قطع شده و حرکت برس ها بطور اتوماتیک متوقف می شود.

2- سیستم عملیات شستشوی خودکار

این سیستم سودمند و بسیار کارآمد دارای چهار نوع برنامه از پیش تنظیم شده شامل حرکت، خشک کردن، شستشو / خشک کردن ، فقط شستشو  می باشد که اپراتور می تواند یکی از برنامه ها را انتخاب کرده و دستگاه عملیات شستشو را بطور خودکار انجام خواهد داد و در این حالت تنها مسئولیت کاربر هدایت دستگاه می باشد.

3- وجود مد  Ecoدر صفحه کنترل پنل 

در نظر گرفتن این تکنولوژی برای دستگاه باعث شده است که این زمین شور به انتخابی مناسب برای کاربرد در محیط های حساس به صدا شامل خانه سالمندان، بیمارستان ها و مهدکودک ها تبدیل شود. در این مد خاص، سطح مصرف انرژی و همچنین سطح صدای دستگاه به شکل قابل توجه کاهش می یابد.

4- سیستم توزیع کننده یکنواخت آب

استفاده از این سیستم خلاقانه توزیع یکنواخت آب بر روی هر دو برس را حتی در نرخ جریان آب کم  تضمین می نماید و باعث افزایش کیفیت شستشو می شود.

5- لاستیک تی با قابلیت تعویض آسان

نوع اتصالات بکار رفته برای بستن لاستیک تی بسیار کاربردی و ساده بود و هر کاربری به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاهی می تواند لاستیک تی را خارج نموده و تعویض نماید.

6- ابعاد مناسب

ابعاد مناسب اسکرابر سرنشین دار Innova 70 S به شکل کاملا کاربردی برای حرکت در فضاهای باریک همچون درگاه ها و راهروهای بین قفسه ها در فروشگاه ها در نظر گرفته شده است. استفاده از برس غلطکی در این دستگاه، کاربر را از انجام عملیات پیش جاروب بی نیاز می نماید و بدین ترتیب باعث افزایش سرعت و کیفیت عملیات شستشو می گردد.

7- سیستم CDS (اختیاری)

سیستم CDS یکی از تکنولوژی های منحصر به فرد کمپانی کماک در طراحی دستگاه های اسکرابر می باشد. در این سیستم آب و ماده پاک کننده به طور مجزا پاشش می شوند در نتیجه امکان تنظیم نرخ جریان آب و ماده پاک کننده وجود دارد و می توان در مواجهه با نوع خاصی از آلودگی مدیریت لازم را اعمال نمود. با وجود این سیستم به میزان50% در مصرف آب و ماده پاک کننده صرفه جویی صورت می گیرد.

8- فرمان نرم و کاربرپسند

در صورتیکه کاربر در نظر گرفته شده برای کار با دستگاه اسکرابر، بی تجربه یا کم تجربه می باشد، انتخاب Innova 70 S بسیار مناسب است زیرا این دستگاه کفشور دارای فرمان بسیار ساده ای می باشد که استفاده از آن نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد.

9- مخازن بزرگ و قابل دسترس

دسترسی و نظافت مخازن دستگاه بعلت طراحی مناسب آن، به سهولت قابل دسترس بوده و به سرعت می توان عملیات نظافت و ضدعفونی کردن آنها را انجام داد.

10- ابزار پر کردن سریع مخزن آب تمیز (اختیاری)

دستگاه پر کردن سریع مخزن آب تمیز در عین سادگی دستگاهی بسیار کاربردی و سودمند می باشد زیرا می توان مخزن را بدون حضور کاربر پر نمود.

11- نگهدارنده ابزار دستی نظافت ( اختیاری)

برای حمل ابزارهای دستی نظافت، بخش نگهدارنده روی دستگاه در نظر گرفته شده است که بر حسب درخواست مشتری به دستگاه ضمیمه خواهد شد.

12- شارژر یکپارچه با دستگاه (اختیاری)

یکی از امکانات ویژه دستگاه اسکرابر Innova 70 S امکان تجهیز دستگاه به شارژر یکپارچه با آن می باشد. با استفاده از این قابلیت اختیاری امکان شارژ سریع و آسان دستگاه فراهم می شود.
مدل دستگاه

Innova

برند

کماک | COMAC

comac

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسکرابر سوییپر سرنشین دار Innova 70S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.