تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

اسکرابر مدل Optima 90 S یکی دیگر از دستگاه های کمپانی Comac می باشد که به منظور شستشو و نظافت سطوح مختلف تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این اسکرابر کارکردی برابر 5600 متر بر ساعت را دار می باشد که برای شستشو و نظافت سطوح تجاری و مسکونی بسیار مناسب می باشد. این دستگاه نسبت به دو مدل مشابه خود دارای تفاوت هایی می باشد. بدین گونه که برس های شستشوی اسکرابر 88 به صورت رولی بوده و در پشت خود مخزن کوچکی دارند تا زباله های خشک را قبل از تیغه مکش دستگاه جمع آوری کند.

 

ویژگی های اسکرابر 88

 

– امکان روشنایی با نورهای متفاوت

– قابلیت جمع آوری زباله های خشک

– دارای سپرهای محافظتی بدنه

– قابلیت نصب اتاقک بنا به درخواست

– ویژگی CDS (مدیریت آب و مواد شوینده)

 

1 . تخلیه سریع مخزن آب کثیف

 

بطور کلی شیلنگ مخزن دستگاه ها در پشت دستگاه ها به صورت عمودی قرار دارد و این باعث می شود تا فشار زیادی به محل اتصال شیلنگ و مخزن وارد شود. شیلنگ تخلیه اسکرابر Optima 90 S به دلیل داشتن قطر بزرگ، امکان تخلیه سریع کلیه مواد داخل مخزن را فراهم می نماید.

 

2 . قابلیت CDS

 

اسکرابر مدل Optima 90 S را می توان به ویژگی CDS مجهز نمود تا میزان ترکیب مواد شوینده و آب مصرفی به صورت اتوماتیک صورت پذیرد همچنین امکان تعویض مخزن مواد شوینده نیز این قابلیت را به کاربر می دهد تا از مواد شوینده مختلفی در سطوح مختلف استفاده نماید.

 

3 . فیلتر مخزن آب کثیف

 

به دلیل مکش آلودگی ها به داخل مخزن اسکرابر Optima 90 S گردوغبارهایی ناشی از همین مکش در مخزن به وجود می آید و برای جلوگیری از پخش شدن این آلودگی ها در محیط ، از یک فیلتر در مخزن اب کثیف استفاده شده تا تمامی گردوغبار داخل مخزن را جذب نموده تا از پخش شدن آن در محیط جلوگیری شود.

 

4 . موتور ایزوله

 

موتور اسکرابر Optima 90 S به طور کامل وکیوم شده می باشد بطوریکه حداقل صدای تولید شده ممکن را تضمین می کند. این دستگاه به دلیل صدای کمی که تولید می کند برای شستشو و نظافت سطوح بیمارستانی و مراکز درمانی بسیار مناسب می باشد. صدای کم دستگاه باعث حفظ تمرکز فکری و سلامت روانی کاربر نیز می شود.

 

5 .  تنظیم سرعت اسکرابر

 

میزان سرعت حرکت دستگاه های زمین شوی صنعتی بسته به فضای نظافتی و آلودگی سطوح متفاوت می باشد. کاربر دستگاه های سرنشیندار با استفاده از پدال پایی میزان سرعت حرکت اسکرابر را کنترل می کند و بسته به فضا و کیفیت نظافتی خود آن را تنظیم می کند. این سرعت می تواند تا 6 کیلومتر در ساعت افزایش یابد. بطور کلی هرچه سرعت دستگاه بیشتر باشد. زمان کارکرد دستگاه کمتر و فضای قابل شستشو بیشتر خواهد بود.

 

6 . برنامه های مختلف نظافتی

 

اسکرابر مدل Optima 90 S شیوه های متفاوت نظافتی را می تواند پیاده سازی نماید. بدین گونه که هر یک از ابزارهای نظافتی مثل کارکرد برس شستشو در حالت خشک – برس شستشو همراه با آب و مواد شوینده – مکش دستگاه به صورت جداگانه و غیره می توانند به صورت جدا یا یکپارچه و هماهنگ کار کنند.

 

7 . تنظیم فشار برس

 

میزان فشار برس اسکرابر Optima 90 S قابل تنظیم می باشد بطوریکه با افزایش فشار برس بر روی آلودگی های عمیقتر، نظافت بهتر و مطلوب تری صورت پذیرد. این افزایش یا کاهش فشار برس از پنل کاربری قابل مدیریت می باشد.

 

8 . استفاده از برس های رولی

 

در اسکرابر مدل Optima 90 S از دو برس رولی استفاده شده که می تواند علاوه بر برس زنی و شستشوی سطوح، نظافت مواد خشک از سطح را نیز به خوبی انجام دهد که در مخزنی که پشت برس رولی قرار دارد جمع آوری می نماید.

 

9 . مخازن دستگاه

 

مخزن اسکرابر Optima 90 S دارای اندازه 160 لیتیری می باشد که برای نظافت و شستشوی کحیط های تجاری و اداری بسیار مناسب می باشد. با هر بار شارژ دستگاه و مخزن 160 لیتری، دستگاه کارکردی حدود 5600 متر مربع بر ساعت دارا می باشد.

 

10 . شارژر On-Board (به همراه دستگاه)

 

در اسکرابر Optima 90 S می توان بنا به درخواست خریدار شارژر دستگاه را به صورت داخلی طراحی کرد تا هم شارژ دستگاه به صورت آسان تری صورت پذیرد و هم قابلیت شارژ شدن دستگاه در هر مکانی فراهم گردد.

مدل دستگاه

Optima

برند

کماک | COMAC

comac

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسکرابر سرنشین دار Optima 90 S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.