تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

سوییپر سرنشین دار  CS800 H  دارای مولفه انرژی باطری و شارژر 24 ولت میباشد . CS800 H  قابلیت نظافت انواع سطوح از جمله سطح محیط های تجاری ، صنعتی ، … تا 10 هزار متر مربع را دارا می باشد. CS800 H  از جمله سوییپر های سر نشین دار می باشد که دارای موتور حرکتی است . موتور حرکتی دستگاه از طریق باتری  انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. از جمله قسمت های مهم در سوییپر CS800 H  برس های این دستگاه می باشد که شامل  2 مدل رولی و دیسکی می شوند. برس رولی مرکزی با پهنای نظافت 800 میلیمتر ؛ و برس های دیسکی کناری که با توجه  به خواسته ی مشتریان در دو مدل تک برس و دو برس عرضه می گردد. برس های کناری با اضافه شدن به دستگاه بر قابلیت های آن می افزایند و پهنای نظافت برس های دیسکی در مدل تک برس 950 میلی متر و در مدل دو برس 1120 میلی متر می باشد.  هم چنین تخلیه مخزن دستگاه سوییپر CS800 H  به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

از ویژگی های مهم CS800 H  می توان به نکات زیر اشاره کرد :

1)  فیلتر های قدرتمند دستگاه

سوییپر CS800 H  مجهز به فیلتر پلی استری تا 6 متر مربع جهت فیلتراسیون هر چه بهتر و بیشتر می باشد. دستگاه سوییپر صنعتی CS800 H در دو مدل فیلتر پاکتی و یا فیلتر پلی استری (پنلی) قابل ارائه است.در CS800 H  کاربر به راحتی امکان جا به جایی و هم چنین تمییز کردن فیلتر را به راحتی دارا می باشد. فیلتر های پاکتی نیز قدرت بیشتری در جذب گرد و غبار دارند.

2) سامانه ی تنظیم ارتفاع دستگاه

به منظور جمع آوری زباله و گرد و غبار درشت و جلوگیری از گیر کردن آن ها در زیر دستگاه به هنگام انجام کار ، پدالی تعبیه شده است که اپراتور با لمس پدال قادر خواهد بود ارتفاع برس رولی مرکزی دستگاه را تغییر داده و عملیات نظافت را به بهترین شکل صورت دهد.

3) سادگی در بهره بری

بدون نیاز به انجام هزینه های آموزش به اپراتور ها به راحتی آن ها قادر خواهند بود تا از CS800 H  استفاده به عمل آورند. با چرخاندن کلید به راحتی دستگاته روشن شده و آماده ی حرکت می باشد وتنها با یک پدال جلو و عقب رفتن دستگاه کنترل می گردد.

4)جداسازی و اتصال اجزای دستگاه

برس های کناری به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی قابل جدا شدن و  وصل شدن می باشند.

5) قیمت ایده آل

از دیگر مزایای CS800 H  قیمت فوق العاده ی آن نسیب به امکانات و قابلیت های آن است که این سویپر را مورد توجه همگان قرار می دهد.

6) برس رولی مرکزی

برس رولی دستگاه که در مرکز CS800 H   واقع است، همواره با سطح زمین در حال نظافت ، در تماس بوده و با چرخش خود گرد و غبار را به داخل مخزن می فرستد.

7) محفظه خروجی دستگاه

 

به منظورجلوگیری از بلند شدن گرد و خاک سطح و کاهش سر و صدا خروجی مشبکی در بالا ترین نقطه دستگاه تعبیه شده است که هوا پس از گذر از فیلتر ها از طریق این خروجی به بیرون وارد می گردد.

8) امکان کار به مدت طولانی

در سوییپر های CS800 H که مدل تمام هیدرولیکی می باشند ، و با موتور بنزینی عمل می کنند ، دستگاه هیچ محدودیتی از بابت شارژ باتری نداشته و می تواند به طور مداوم و تا زمانی که سوخت به آن وارد شود ، کار کند.

9) هیدرولیکی بودن تمام دستگاه

در CS800 H  دستگاه سوییپر تماماً هیدرولیکی بوده و و هیچ واحد الکترونیکی در دستگاه موجود نمی باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سوییپر سرنشین دار CS800 H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.