تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

آنچه باید در باره سوییپر صنعتی بدانید ؟!

سوییپر صنعتی دستگاهی جهت نظافت و گردآوری ذرات و مواد زائد سطح زمین می باشد اقدامات پیش از بکارگیری جهت محافظت جاروی شهری

 

ارزیابی اندازه باتری

در صورتی‌که از سوییپر الکتریکی باتری دار به کار گیری می کنید، پیش از بکارگیری آن مقدار  شارژ را ارزیابی کرده و از پر بودن باتری  یقین حاصل نمائید. وقتی که با باتری تماما لبریز فعالیت را آغاز می‌کنید می‌توانید از کیفیت فعالیت سوییپر مطمئن باشید. همینطور وقتی که باتری دستگاه شما لبریز باشد احتمال اینکه بین پروسه نظافت دستگاه شما باتری آحاد کند کاهش پیدا میکند و عملیات نظافت نصفه کاره نمیماند. چنانچه باتری از شارژ بی نقص برخوردار نیست، آن را شارژ نمائید.

نگهداری و محافظت از سوییپر صنعتی

محافظت از برسهای سوییپر صنعتی

محافظت برس های جاروی شهری از نکات اساسی دیگر میباشد. توجه نمایید که برس ها کاملا روی سطح قرار داشته باشند. همینطور از تندرست بودن برس ها یقین حاصل فرمایید. به‌این شکل هیچ ذره و آلودگی ای از گردآوری شدن جا نمیماند و کیفیت انجام نظافت حفظ می شود. در شرایطی‌که مشکلی در آن‌ها مشاهده کردید، مسلما آن‌ها را عوض  کنید. برای اینکه بدانید از چه برسی برای سوییپر خود نیاز دارید، به دفترچه راهنمای آن رجوع‌کنید.

نظارت درستی کارکرد سیستم مکش گرد و غبار برس ها

سیستم مکش گرد و غبار، از پخش شدن گرد و خاک و ذرات در هوا و اطراف و  پیرامون دوری میکند. از این رو همت درست آن در محافظت کیفیت هوای محیط تاثیر دارد.

مخزن گردآوری  خالی باشد

دستگاه سوییپر زباله و ذرات گردآوری شده را در مخزن آشغال ریخته و محوطه مورد نظر را پاک میکند. در شرایطی‌که این مخزن پیش از شروع به کار خالی نباشد، جاروی شهری نمیتواند به خوبی وبه طور کامل  ذرات را جمع آوری نماید. چون فضای کافی برای روی هم گذاشتن آنان در مخزن ندارد. حتی ممکن است در بین مراحل به جهت پر شدن مخزن، ناچار به توقف نظافت و خالی کردن مخزن گردید. این عمل می تواند سرعت  عملیات گردآوری مواد زائد را کم کند. پس پیش از آغاز کار با سوییپر بررسی نمائید که مخزن آشغال خالی باشد.

 

آنچه باید در باره سوییپر صنعتی بدانید ؟! اتحاد صنعت صدرا

اقدامات بعداز استفاده جهت محافظت از سوییپر صنعتی

  1. خالی کردن مخزن گردآوری ذرات
  2. نگهداری و محافظت از سوییپر صنعتی

تخلیه مخزن سوییپر صنعتی

هم اکنون که مواد و ذرات زائد از گوشه و کنار محوطه ها گردآوری شدند. در ابتدا کاری که مورد نیاز میباشد اجرا کنید خالی کردن مخزن آشغال است . سوییپر صنعتی بسته به نوع آن دارنده سیستم تخلیه مخزن دستی و مکانیزه میباشد. بعداز هر بار به کار گیری از آن برای جلوگیری از  بوجودآمدن  پوسیدگی و تجمع آلودگی در مخزن دستگاه آن را تخلیه نمائید.

پاک کردن فیلتر دستگاه سوییپر

دستگاه جاروی شهری برای دوری ازبازگشت  گرد و غبار گردآوری شده به فضای محیط به فیلتر گرد و خاک مجهز شده است. باقیماندن ذرات و گرد و غبار بر روی این فیلتر سبب کاهش عملکرد شده و از قدمت فیلتر میکاهد. از این رو برای دوری از این مساله ، دستگاه سوییپر به تکاننده فیلتر تجهیز . این تکاننده فیلتر با تولید لرزش در آن منجر غیروابسته شدن ذرات گرد و غبار از فیلتر شده و آن را پاک میکند. تکاننده فیلتر به دو صورت دستی و الکتریکی کار میکند.

نظافت برس های دستگاه سوییپر

برای محافظت سالم و مراقبت از جاروی شهری ،بهترین میباشد پس از به کارگیری از آن برس ها را پاک نمائید تا از باقیماندن آلودگی در آن‌ها خودداری نمائید. بدین ترتیب  به عمر مطلوب  برس ها افزوده می شود از طرف دیگر احتمال تجمع آلودگی میان رشته های آن و جابجایی آن‌ها به فضاهای دیگر کاهش میابد.

 

نگهداری و  نظافت دستگاه سوییپر

به کارگیری دستگاه در محوطه ها و موقعیت مختلف بر شکل ظاهری  آن تاثیر خواهد گذاشت  و ممکن میباشد دستگاه خویش مبتلا آلودگی خواهد شد. به همین ادله پس از ایفا نظافت گوشه و کنار خوب میباشد جهت خودداری از بجا ماندن آلودگی روی سوییپر، آن را نیز پاک نمائید. با این فعالیت احتمال بروز جراحت و پوسیدگی در بدنه دستگاه را نیز کاهش میدهید.

باتری را شارژ نمایید

هر توشه که دستگاه را بیشتر از 30 دقیقه به کارگیری کردید باتری آن را مجددا کاملا شارژ نمائید. این کار منجر می گردد دستگاه شما برای استفاده بعدی و کار آماده  باشد. در شرایطی‌که سوییپر شما از باتری های اسیدی استفاده میکند، معیار آب باتری را نیز ارزیابی کنید.

به همین سادگی و با پیاده کردن  این نکات شما می‌توانید از درستی عملکرد و کیفیت دستگاه جاروی شهری خود اطمینان  حاصل  نمائید. با رعایت این نکات قدمت دستگاه شما ارتقاء یافته و هزینه تعمیرات و مراقبت از سوییپر صنعتی را کاهش میدهید.

پست قبلی

راهنمای جامع انتخاب و خرید جارو برقی های صنعتی و نیمه صنعتی

پست بعدی

اسکرابرهای رباتیک جهشی بزرگ در صنعت نظافت مکانیزه !

1 در مورد “آنچه باید در باره سوییپر صنعتی بدانید ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *