تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

استفاده از سوییپر در نظافت پارکینگ

یکی از روش های بهینه نظافت پارکینگ ها در مجتمع های تجاری و بخش های صنعتی استفاده از سوییپر صنعتی است‌ . بسته به گستردگی فضا پارکینگ به منظور کسب کیفیت‌ بالای نظافت می توان از میان تنوع رده‌های‌ دستی یا سرنشین دار این دستگاه نظافتی ، سوییپر مناسب با محیط را انتخاب و مورد استفاده قرار داد . حفظ سطحی عاری از مواد و ذرات زائد برای پیشگیری از بروز‌ حوادث برای‌ افراد حاضر در محوطه پارکینگ های عمومی و خصوصی‌ ، اهمیت بالایی‌ دارد‌ . از این رو استفاده از تجهیزات‌ نظافت صنعتی برای بالابردن سطح تمیزی این دسته از محیط ها در مراکز‌ تجاری و سایر نواحی پر تردد امری ضروری تلقی می گردد .

پارکینگ ها از جمله نقاطی در ساختمان‌ها‌ و واحدهای صنعتی و تجاری هستند‌ که به سرعت‌ دستخوش آلودگی های مختلف میشوند . این آلودگیها از ذرات و زباله های ریز و درشت تا شاخ‌ و برگ‌ درختان را در بر میگیرد که می تواند به طور جدی بهداشت افراد را به مخاطره انداخته یا باعث بروز خسارات در خودروهای پارک شده گردد . این آلودگیها ابعاد و اندازههای گوناگونی دارند ، جاروی شهری با توانایی جمع‌ آوری انواع آلودگی‌ها‌ و ذرات ریز و درشت‌ ، گزینه ای مناسب در نظافت سطوح پارکینگ و محوطه های وسیع و گسترده‌ خواهد بود

 

استفاده از سوییپر در نظافت پارکینگ

سوییپر صنعتی یا جاروی شهری با دارا بودن برس های چرخشی و غلتکی توانایی جمع آوری انواع مختلف آلودگی ها و ذرات را داشته و مخزن حجیم آن امکان نگهداری مقدار زیادی از زباله های جمع شده را به دستگاه می دهد. سیستم تخلیه دستگاه به دو شکل دستی و مکانیزه بوده که سهولت تخلیه آن را برای کاربر فراهم می آورد.

 

مزایای به استفاده از سوییپر در نظافت پارکینگ های تجاری

کاهش زمان نظافت

پارکینگ مراکز تجاری و واحد های صنعتی، به دلیل تردد زیاد خودرو ها با آلودگی های زیادی مواجه میشوند. نظافت این آلودگی ها، ذرات و شاخ و برگ از سطوح پاکینگ ها با روش های قدیمی یا دستی مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی بوده و هزینه های بالایی به مجموعه ها تحمیل میکند، این در حالیست که سرعت نظافت با استفاده از سوییپر صنعتی به میزان چشمگیری افزایش می یابد. بدین ترتیب میتوان از زمان باقیمانده برای انجام سایر امور خدماتی استفاده نمود.

افزایش کیفیت

انجام نظافت پارکینگ ها با روش های سنتی همواره دشوار بوده و در پایان نظافت همچنان میتوان آثار باقیمانده ای از آلودگی را در محیط مشاهده کرد. کیفیت نظافت با دستگاه جاروی شهری به میزان زیادی بالا بوده به طوری که با یک بار عبور دستگاه از مسیر تمام ذرات و آلودگی ها توسط برس ها جمع آوری میگردد. این مزیت دستگاه باعث افزایش چشمگیر کیفیت نظافت شده و از هدر رفت زمان و نیرو، برای نظافت مجدد سطح پارکینگ جلوگیری میکند.

جلوگیری از پخش گرد و غبار

برس های چرخشی در سوییپر صنعتی به سامانه مکنده مجهز هستند که به دستگاه این امکان را می دهد تا به هنگام نظافت و چرخش برس ها، از بلند شدن گرد و غبار جلوگیری به عمل آید و کیفیت هوای محیط حفظ شود. این درحالی است که در هنگام استفاده از جارو برای نظافت محیط به روش های قدیمی، بلند شدن گرد و خاک در محیط، اجتناب ناپذیر بود.

نگهداری آسان

دستگاه جاروی شهری با سادگی در طراحی و قرارگیری تجهیزات در آن، به هنگام نیاز آسانی میتواند مورد بازبینی و تعمیر قرار گیرد. همچنین استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت آن دستگاه را در برابر خرابی های احتمالی حفظ کرده و از هزینه های تعمیرات آن می کاهد. همچنین مراقبت و نگهداری از سوییپر به تخصص یا آموزش خاصی نداشته و افراد به راحتی میتوانند با رعایت نکات ایمنی و نگهداری، از دستگاه مراقبت کنند تا در طولانی مدت کیفیت و کارایی آن حفظ گردد.

با توجه‌ به موردهای ذکر شده در مورد استفاده از جاروی شهری‌ برای نظافت محیط‌ پارکینگ در محیط‌های‌ مختلف ، میتوان این ابزار نظافتی را به عنوان یک دستگاه کارآمد و مناسب به منظور نظافت محیط های روباز و پر تردد که به سرعت‌ دچار آلودگی‌ میشوند ، دانست و از آن به منظور افزایش سرعت و کیفیت‌ نظافت و بالا بردن بهره وری نیروی کار‌ و سطح بهداشت محیط استفاده نمایید .

پست قبلی

نکات نگهداری از واترجت صنعتی

پست بعدی

عوامل تاثیرگذار در قیمت زمین شوی صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *