تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی برای تولید کنندگان شیشه و بطری

در ساختن محصولات شیشه ای ، از ماده‌ها پودری استفاده می گردد . جایی که گرد و خاک باشد یعنی آلوده است‌ و باید به توسط دستگاه‌ها‌ و تجهیزات‌ لازم ، آلودگیهای آن جمع‌آوری‌ شده و پاکیزه‌ گردد . شرکت اتحاد صنعت صدرا با محصولات‌ مختلف نظافتی به کمک‌ کارخانجات و شرکتهای تولید‌ بطری و شیشه آمده است‌ .Comac برند نظافتی ایتالیایی که شرکت اتحاد صنعت نماینده انحصاری آن در ایران است یکی از بهترین تولید‌ کنندگان دستگاه های نظافتی در حوزه‌ صنایع و کارخانه‌های‌ ساخت شیشه است‌ . دستگاه‌هایی‌ همانند جاروبرقی صنعتی ، سوییپر ، اسکرابر و جاروبرقی مرکزی‌ که به منظور نظافت‌ و برطرف کردن آلودگی‌ها‌ استفاده می شوند و منجر‌ به بهبود ایمنی ، بهداشت‌ و کاهش‌ هزینه ها می گردنداز جمله مزایای این دستگاه ها می توان به جمع‌ آوری و بازیابی مواد پراکنده‌ شده‌ در محیط‌ و استفاده‌ دوباره از آنها اشاره‌ نمود که موجب کاهش‌ هزینه‌ها‌ می گردد . جمع‌آوری‌ گرد و غبار و ذرات وهمچنین نظافت‌ محیط‌ نیز‌ باعث می شود محیطی سالم و ایمن برای کارکنان ایجاد شود.

 

جمع آوری شن و ماسه

بطری از یک ماده خام‌ براساس سیلیس (ریز دانه های کوارتز) تولید‌ می گردد . بکارگیری از این مواد در تولید شیشه سبب تولید میزان زیادی گرد‌ و خاک می گردد . این مواد زائد‌ می تواند به وسیله مکنده صنعتی گردآوری گردد و مجددا در فرایند پدیدآوری مورد‌ مصرف قرار گیرد . برای بازیابی ماده‌ها از سطح‌ زمین‌ و نظافت کف می توان از دستگاه سوییپر استفاده نمود که به خوبی‌ این عمل را انجام می دهد‌ . جمع آوری پودر‌ها‌ و شن‌های‌ موجود‌ در محیط موجب‌ بهبود‌ کیفیت‌ محیطی و همچنین بالا‌رفتن‌ سلامت خواهد شد . سوییپرها برای فضاهای پر از تجهیزات‌ و باریک‌ مانند‌ راهروها و انبار‌ها‌ بسیار‌ مناسب‌ هستند . از این دستگاه‌ علاوه بر استفاده در محیط های داخلی ، برای‌ فضاهای خارجی نیز‌ به خوبی مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد‌ .

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی برای تولید کنندگان شیشه و بطری

نظافت کردن کوره پخت شیشه و بطری

در فرایند پدیدآوری شیشه‌ ، مخلوطی از چند پودر‌ در دمای بیشتر از 1000 درجه سانتیگراد پخته خواهد شد . فرایند پخت این مواد در یک کوره‌ خاص انجام‌ می پذیرد . به همین دلیل پودرهای مواد خام ، خاکستر‌ و گرد‌ و غبار در بالای کوره قرار می گیرند . این لایه‌ ای که در بالای کوره‌ شکل‌ می گیرد نظیر یک عایق‌ رفتار کرده و مانع از خنک‌ شدن‌ کوره‌ می شود . هنگامی که کوره‌ به طور‌ مناسب خنک‌ نشود موجب افت راندمان و افزایش مصرف سوخت کوره‌ خواهد شد ، و همچنین این گرد‌ و غبار‌ها‌ خطری جدی برای سلامتی‌ کارکنان نیز‌ به شمار می روند . یکی دیگر از مضرات‌ گرد‌ و غبار‌ ها ، پایین آوردن کیفیت محصولات تولیدی است که بطری‌ها‌ و شیشه‌ها‌ می باشند .

پست قبلی

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی برای تولید کنندگان نوشیدنی و آبمیوه

پست بعدی

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی برای خدمات و سرویس خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *