تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

مزایای استفاده کفشوی صنعتی در نظافت مراکز آموزشی

به طور عمده نظافت محوطه های مدارس، کلاس ها و راهرو ها در فصل‌تابستان شکل می‌گیرد. این دستور به جهت کاهش رفت و آمد و تردد افراد و دانش آموزان در این محیط است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی، تمیز کردن و نظافت مدرسه ها ابتدا سال تحصیلی از اهمیت دو چندانی برخوردار خواهد بود. شیوه های سنتی و سابق در اجرا مراحل نظافت محوطه های وسیع مدارس علاوه بر زمان بر بودن هزینه زیادی بر دوش آنان تحمیل خواهد نمود. استفاده از امکانات مکانیزه نظافت صنعتی همانند اسکرابر ها یا این که کفشوی ها می تواند به میزان چشمگیری در کاهش زمان و انرژی صرف شده برای نظافت و هزینه ها خواهد داشت.

زمین شوی صنعتی

کیفیت بالای نظافت با اسکرابر صنعتی دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی از امکانات و دستگاه های نظافتی مکانیزه میباشد که می تواند در برهه زمانی کوتاهی سطح وسیعی از اطراف را مورد شستشو و نظافت قرار دهد. تنوع زمین شوی صنعتی در طراحی و ساخت و ساز، می تواند انواع نیاز های مشتریان را برآورده نماید. این دستگاه در انواع دستی و سرنشین دار طراحی و تولید می‌شود، زمین شوی صنعتی دستی قادر است در فضا های کوچک و متراکم مورد استفاده قرار گیرد. رده های سرنشین دار دستگاه کفشوی صنعتی به جهت ایجاد راحتی بیشتر برای استفاده کننده، قادر است در محوطه های  های بزرگ و وسیع گزینه استفاده قرار گرفته و با کمترین میزان صرف انرژی استفاده کننده گوشه و کنار را مورد نظافت قرار دهد.

لزوم نظافت سرویس های بهداشتی در ایام تعطیل

ارتقاء ایمنی و بهداشت

به کار گیری از کفشوی صنعتی در نظافت عمقی و با کیفیت مدارس در فصل تابستان با به وجود آوردن سطوحی سوای لکه و آلودگی قادر است کیفیت بسیار بالایی از نظافت را ارائه دهد. این نظافت عمقی می تواند آلودگی های چسبیده به سطح زمین را برطرف کرده و در نقطه پایان نظافت سطحی تمیز ارائه دهد. حذف آلودگی ها و پرهیز از تجمع آلاینده ها و میکروب ها قادر است به میزان متعددی در کسب بهداشت مطلوب و ایمنی موردنیاز در گوشه و کنار مدرسه های مفید باشد. نظافت راهرو ها، خدمت های بهداشتی، تالار های ورزشی و کلاس ها مثلا مواقعی میباشد که به راحتی می تواند با یاری اسکرابر صنعتی انجام شود.

افزایش عمر پوشش سطح

کیفیت بالای نظافت با کفشوی صنعتی نظافت سطوح کف در دور و بر های پر تردد و پر استفاده با برطرف کردن مواد زائد و آلودگی ها از منافذ و ترک های سطح از زوال و خرابی آن‌ها پرهیز کرده و سبب افزایش دوام پوشش سطوح می گردد. نظافت و حفظ منظم سطوح کف و دوری از فرسودگی و خرابی کف پوش سبب بهبود ظاهر سطوح گردیده و نمای زیابیی برای ارائه به مراجعین و دانش آموزان خواهید داشت. استفاده از امکانات نظافتی مکانیزه همانند کفشوی صنعتی می تواند در بالا رفتن استاندارد های نظافت مدارس به شما کمک کند.

کاهش هزینه و فرصت نظافت

انجام نظافت روزمره و یا زمان ای در محیط های بزرگ به شیوه های دستی و قدیمی، می تواند مجال زیادی از نیروی خدماتی گرفته و هزینه بالایی برای دسته به توشه آورد، این در حالی میباشد که به کارگیری از اسکرابر و کفشوی صنعتی می تواند با جاری ساختن مکانیزه شستشوی سطح ها زمین با سرعت، توجه و کیفیت خوب فرآیند شستشو را به اجرا رسانده و سبب ساز کاهش مخارج نظافت خواهد شد.

فضا های با اهمیت در هنگام نظافت با کفشوی صنعتی

در نظافت تابستانه و دوره ای مدرسه ها با کفشوی صنعتی محیط هایی هستند که از اهمیت بالاتری برخوردارند. همینطور ترتیب نظافت محوطه ها و محیط های داخلی مدرسه ها نیز اهمیت دارا‌هستند تا از دوباره کاری و تکرار نظافت برای برخی فضا ها دوری به عمل آید.

شستشوی راهرو ها و ورودی اولیه تالار ها

سالن ورودی و راهرو ها از اولین فضا هایی می باشد که در نظافت با مدرسه ها با زمین شوی صنعتی اهمیت دارا‌هستند. این نقاط، از بزرگترین شیوه های دسترسی به بقیه بخش های مکتب بوده و پاک بوده آن ها قادر است از ورود و جابجایی آلودگی ها به بقیه نقاط نیز دوری به عمل آورد. همینطور این دور و اطراف ها اولی جاهایی میباشند که مراجعین در آن گام می‌گذارند، از این رو اهمیت بالایی در برخورد اول اشخاص از مکتب و فضا خواهند داشت.

نظافت کلاس با زمین شوی صنعتی نظافت کلاس ها و تالار های تمرین

کلاس ها و سالن های تمرین علاوه بر نظافت زمان ای گاها به جهت استفاده مکرر و روزمره، به نظافت بیشتری نیاز دارا‌هستند. با دقت به تعداد بالای آنان در گوشه و کنار های آموزشی، اسکرابر صنعتی با سرعت بالای شستشو و نظافت می‌تواند به معیار متعددی در زمان صرف گردیده برای ایفا روند نظافت آنان صرفه جویی به عمل آورده و انرژی کمی از نیروی خدماتی بگیرد.

 

مزایای استفاده کفشوی صنعتی در نظافت مراکز آموزشی

شستشو و نظافت سرویس های بهداشتی

سرویس های بهداشتی در مدرسه ها و فضا های آموزشی از سایر نقاط پرکاربرد است. نظافت و شستشوی این بخش ها به جهت تماس بدون واسطه با آلودگی ها، میکروب ها و بقیه عوامل بیماری زا از اهمیت بالاتری برخوردار است. استفاده از اسکرابر دستی باتری دار در گوشه و کنار مکان های  های بهداشتی به جهت اندازه های  کوچک تر و مانور پذیری بالا می‌تواند راهکار مناسبی برای افزایش سرعت و کیفیت نظافت این فضا ها به حساب بیاید.

نظافت تالار غذا خوری و سلف ها

در بسیاری از مراکز آموزشی و مدارس، تالارهای غذاخوری به عنوان فضاهای مهمی برای ارتباط اجتماعی و تغذیه دانش‌آموزان و کارکنان شناخته می‌شوند. با این حال، سطوح زمین در این فضاها به دلیل تماس مکرر با آلودگی‌های متنوع و چربی، ممکن است به سرعت محلی برای تجمع و رشد باکتری‌های بیماری‌زا تبدیل شوند. این امر نیازمند راهکارهایی جهت نظافت و شستشوی موثر و بهداشتی می‌باشد.

استفاده از زمین‌شوی صنعتی در این محیط‌ها می‌تواند به عنوان یک راهکار قابل قبول برای مدیریت و پیشگیری از آلودگی‌ها و برخی مشکلات بهداشتی مطرح شده باشد. این دستگاه‌ها با قابلیت شستشوی عمقی و بهره‌وری بالا، می‌توانند به طور موثر آلاینده‌ها و چربی‌های مختلف را از سطح زمین حذف کرده و از نگهداری بهداشتی و تمیزی محیط مدرسه یا مرکز آموزشی مراقبت نمایند.

از این رو، به کارگیری زمین‌شوی صنعتی نه تنها به بهبود شرایط بهداشتی فضاهای تغذیه و غذاخوری کمک می‌کند بلکه هزینه‌های نظافت و مراقبت از این فضاها را نیز به شدت کاهش می‌دهد. این راهکار مدرن و کارآمد می‌تواند به بهبود کلیت محیط زندگی دانش‌آموزان و اعضای همکاری در مراکز آموزشی کمک کرده و ایمنی بهتری را تضمین نماید.

 

پست قبلی

آنچه باید در باره سوییپر صنعتی بدانید ؟!

پست بعدی

انواع مختلف فیلتر جاروبرقی صنعتی

1 در مورد “مزایای استفاده کفشوی صنعتی در نظافت مراکز آموزشی

  1. یکی از مزیت های دستگاه شما کم صدا بودنشه من تو دانشگاهمون از دستگاه شما استفاده میکینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *