تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نحوه استفاده از پولیشر صنعتی در نظافت واحد های تجاری

بسیاری‌ از مجتمع‌ های تجاری و ادارات از کفپوش های سنگ و سطح‌ها درخشان استفاده‌ نموده اند . استفاده‌ مکرر از سطح‌ها و آمد و شد مراجعین و کارمندان در این محیط‌ ها باعث افت درخشندگی‌ و جلای این کفپوش های سنگی میگردد . تجمع‌ آلودگی‌ در این سطح‌ها میتواند از درخشندگی‌ و کیفیت‌ آنها کاسته و سبب بروز‌ ترک‌ و یا کهنگی در آنها گردد . بکارگیری از ابزار پلیشر صنعتی در چنین‌ مکان هایی می تواند به میزان‌ زیادی‌ در حفظ‌ و نگهداری‌ و وضعیت کیفی و درخشندگی‌ این‌گونه سطوحی تاثیر‌ گذار‌ باشد‌ . استفاده‌ از پولشر میتواند با از بین‌ بردن‌ ناهمواری‌ها‌ در سطح‌ سنگ و پوشش‌ کف به میزان‌ زیادی‌ در کاهش‌ صدمات وارده بر پوشش‌ و احتمال‌ تجمع‌ آلودگی‌ها‌ فرسودگی‌ این سطوح‌ را کاهش‌ دهد‌ و درخشندگی‌ و نظافت‌ با کیفیت‌ بالایی‌ را برای‌ محیط‌ به ارمغان‌ آورد .

 کاربرد دستگاه پولیشر صنعتی چیست

دستگاه پلیشر صنعتی برای سهولت درخشان نمودن سطوح کف در محیط هایی با پوشش چوب سخت، سنگ و سرامیک ها، تمیز کردن آنها یا از بین بردن ناهمواری های این سطوح استفاده می شود. به کارگیری این دستگاه نظافت صنعتی برای حفاظت از پوشش کف و جلوگیری از تجمع آلودگی، محافظت در برابر خوردگی، خراشیدگی و یا بروز ترک در سطح اهمیت بالایی داشته و کاربرد زیادی دارد. دستگاه پلیشر صنعتی با استفاده از فشار ایجاد شده توسط وزن موتور بر سطح و سرعت زیاد چرخش پد نظافت، آلودگی ها و آلاینده های عمیق سطوح را به راحتی از آن جدا نموده و در حذف ناهمواری های موجود در سطوح سنگی کارآمد باشد. به این ترتیب درخشندگی سطوح و براق شدن آن را برای راهرو ها و سالن های مجتمع های تجاری و اداری به همراه خواهد داشت.

عمکلرد دستگاه پلیشر صنعتی

دستگاه پولیشر صنعتی از موتور، برس چرخشی، دسته کنترلی تشکیل شده است. در برخی نمونه های این دستگاه مخزن و سامانه پاشش آب قرار گرفته است. پلیشر صنعتی با فشار بر سطح زمین که توسط وزن موتور قرار گرفته بر روی برس تامین می شود، به حذف آلودگی های عمقی، لایه برداری و درخشنده نمودن سطوح کف میپردازد. نحوه استفاده از دستگاه پولیشر بسیار آسان بوده و کاربران میتوانند به راحتی آن را برای نظافت و ایجاد درخشندگی و براق نمودن کفپوش های سنگی به کار ببرند.

نحوه استفاده از پولیشر صنعتی در نظافت واحد های تجاری

چگونه از دستگاه پولیشر استفاده کنیم :

 

 خالی نمودن اشیا و وسایل موجود در محیط

به منظور استفاده از دستگاه پولیشر در ابتدا، اشیا و وسایل اضافی موجود در محیط همانند میز ها، صندلی ها و کمد ها را تخلیه نمایید. در صورتی که امکان تخلیه محیط فراهم نباشد با قرار دادن اشیا در کنار دیوار ها و گوشه ها حداکثر فضا را برای حرکت و مانور دستگاه پولیشر فراهم نمایید.

انتخاب پد یا برس مناسب با جنس کفپوش ها برای کف ساب

به منظور عملکرد بهینه دستگاه پولیشر توجه به جنس کفپوش ها و همچنین انتخاب پد یا برس مناسب با نوع عملیات اهمیت بسیاری دارد. مسلما استفاده از برس یا پد مناسب سختی بیش از سختی قابل تحمل کفپوش ها داشته باشد می تواند آسیب های پر هزینه ای بر کفپوش ها وارد نماید.

 شروع عملیات از موقعیت مناسب

دستگاه پولیشر دستگاهی برقی بوده و انرژی لازم برای فعالیت خود را از طریق کابل برق تامین می نماید از این رو وجود پریز و یا دسترسی به پریز برای شروع عملیات پولیش ضروری می باشد. یکی از نکات مهم و تخصصی در عملیات پولیش زنی شروع عملیات از دور ترین بخش نسبت به درب ورودی می باشد. در این حالت از حرکت بر روی سطوح صیقل داده شده ممانعت می شود.

 استفاده از واکس و مواد جلا دهی همراه با دستگاه ساب

استفاده از واکس و مواد جلا دهی موجب اثر بخشی بیشتر دستگاه پولیشر می شود. در این مرحله می توان از واکس های مناسب یا مواد جلا دهنده استفاده نمود. در این حالت می توان سطوح کف را مستقیما به مواد جلا دهنده آغشته نمود و یا واکس را برروی پد یا برس دستگاه ریخته و پس از ان عملیات پولیش را انجام داد.

 مطالعه دقیق دفترچه راهنمای دستگاه کف ساب

اساس کار با دستگاه های پولیشر آسان می باشد. مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه پولیشر، موجب آشنایی کاربر با کنترل پنل دستگاه می شود. تسلط کاربر بر روی کنترل پنل دستگاه، موجب سهولت در کاربری و کنترل دستگاه پولیشر می گردد.

پوشش دهی کلیه قسمت های کفپوش ها

به منظور افزایش کیفیت پولیش زنی و پوشش دهی کامل سطوح کف انجام عملیات پولیش زنی بر اساس یک الگوی ثابت در طول اتمام فرایند ضروری می باشد. استفاده از یک الگوی حرکتی ذهنی، موجب می شود که تمامی بخش های کفپوش ها صیقل داده شود.

 

 

پست قبلی

جشنواره نوروزی فروش دستگاه های نظافت صنعتی

پست بعدی

پولیشر یا اسکرابر بخریم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *