تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نظافت صنعتی با دستگاه اسکرابر و واترجت در عید نوروز

نظافت با آمدن عید نوروز و فصل بهار ، گرم تر شدن هوا، گرده افشانی درختان آغاز شده است. گرده ها بر روی سطح خودرو ها، حیاط خانه ها و خیابان ها ، محیط ادرات و کارخانجات و . . . فرود آمده و با وزش باد به اطراف پراکنده می شوند. این گرده ها و دیگر آلودگی ها بر روی سطح زمین با ابزار های دستی یا با شلنگ آب معمولی از بین نرفته و نیازمند تجهیزات حرفه ای تری و نظافت مداوم  است.  به همین دلیل بهتر است با بهره گیری از تجهیزات تخصصی نظافتی، همه سطوح را پیش از شروع فصل تابستان و بهار آماده کرد. از دستگاه های مورد نیاز که کاربردهای فراوانی در نوع صنعتی و خانگی دارد دستگاه واترجت و اسکرابر می باشد.

 

 استفاده از اسکرابر و زمین شوی در نظافت عید نوروز

مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی نظافت نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را کاملا بر طرف سازد اما استفاده از دستگاه کف شوی علاوه بر تسریع در انجام عملیات، نظافت با کیفیت و موثری را ارائه می دهد . به منظور استفاده از دستگاه کف شوی برای شستشو و نظافت سطوح بهتر است که آلاینده های سطحی را کاملا جمع آوری نموده و پس از آن از دستگاه کفشور برقی برای شستشو استفاده نمایید. این کار علاوه بر افزایش عمر سامانه مکش دستگاه از ایجاد خراش ناشی از کشیده شدن آلاینده بر روی کف پوش ها ممانعت کرده و تاثیر قابل ملاحظه ایی در افزایش عمر مفید آنها دارد. در نهایت از پر بودن مخزن آب تمیز و مواد شوینده اطمینان حاصل نمایید.

 استفاده از واترجت دستی در نظافت شب عید

استفاده از تجهیزات تخصصی در هر زمینه ای، موجب بهبود فرآیند و بهینه کردن آن امر خواهد شد. دستگاه های تخصصی نظافتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و موجب بروز مزایای بسیاری در فرآیند شستشو و نظافت خواهند شد. برخی از مزایای خرید و استفاده از دستگاه واترجت عبارت اند از:

 

  1.  کمک به محیط زیست: دستگاه کارواش دستی به دلیل عملکرد فوق العاده و تبدیل آب معمولی به آب با فشار، ضمن افزایش قدرت پاک کنندگی، موجب کاهش مصرف آب برای انجام نظافت و شستشو خواهد شد؛ به همین ترتیب با کمک به حفظ ذخایر آبی،‌ به طبیعت نیز کمک می شود. نکته دیگری که نیاز است حین خرید پمپ کارواش به آن توجه شود، کاهش قابل توجه مصرف مواد شوینده با استفاده از این دستگاه می باشد. طبق گزارش های علمی، مواد شوینده برای طبیعت بسیار مضر بوده و با کاهش مصرف آن ها به حفظ محیط زیست کمک خواهد شد.
  2.  سهولت کاربری: طراحی دستگاه های واترجت خانگی به صورت ارگونومیک بوده و هنگام استفاده از آن، کاربر احساس خستگی نخواهد کرد. فرآیند نظافت به شیوه های دستی ممکن است ساعت ها طول بکشد و در نهایت نیز نتیجه مطلوب حاصل نشود. اما با بهره گیری از دستگاه کارواش دستی، می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، به سرعت فضاهای بیرونی و خودرو را شستشو داد.
  3.  ارائه کیفیت مورد انتظار و مطلوب: پس از صرف انرژی و زمان بسیار زیاد توسط کاربر،‌ نتیجه نهایی نظافت مطلوب و مورد انتظار نخواهد بود؛ اما در روش های نوین نظافتی مانند استفاده از پمپ کارواش قدرتمند، نتیجه نهایی پس از انجام شستشو و نظافت، کاملا مطلوب و چشم نواز بوده و کیفیت مورد انتظار از نظافت حاصل خواهد شد.
پست قبلی

پولیشر یا اسکرابر بخریم ؟

پست بعدی

تجهیزات نظافت شهری مناسب شهرداری ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *