تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

کاربرد دستگاه های نظافت صنعتی در صنایع مختلف

بالا رفتن و ارتقا کار های صنعتی و تنوع گستردگی آن ها سبب گردیده تا دغدغه جدیدی در زمینه ی نظافت و پاک کردن این فضا ها به وجود بیاید. نظافت محوطه های تجاری و صنعتی مناطق و عمل های مختلفی را در بر می گیرد، که شستشو یکی مهم‌ترین آن‌ها می باشد. شستشوی همگی دیوار ها، سطح های کف، امکانات و ماشین آلات از وسیع ترین نقاط موردنیاز نظافت در این صنعت ها میباشند. این گستردگی نیاز، موجب شد تا کمپانی هایی با ارائه دستگاه ها و امکانات نظافت صنعتی مکانیزه در راستای سهل وآسان کردن مراحل نظافت کارخانجات صنعتی، سوله های تولیدی و مرکز ها تجاری گام بردارند. پباده سازی و ساخت امکانات نظافت مکانیزه موجب تسریع نظافت و کاهش مخارج محافظت صنعت های و تولیدی ها شوید.

 

گونه های امکانات مکانیزه نظافت صنعتی

شستشوی قطعات، مخازن، لوله ها، تالار ها، انبار، ماشین آلات و امکانات، گردآوری ذرات و مواد زائد و نظافت نقاطی که دسترسی به آن‌ها با دشواری مواجه بود، از مهم‌ترین مزایای به کارگیری از امکانات مکانیزه نظافت صنعتی میباشد. این دستگاه ها از تنوع بالایی برخوردارند و هر مورد در وضعیت و دور و بر های خاصی آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. اسکرابر ها، سوییپر ها، جاروبرقی های صنعتی، واترجت ها و بخار شو های صنعتی از اشکال این دستگاه های نظافت صنعتی می‌باشند که در صنعت های گوناگون کاربرد دارا هستند.

جاروبرقی صنعتی

مکنده صنعتی مکنده یا این که جاروبرقی صنعتی یکی از انواع امکانات نظافت صنعتی میباشد که در مرکزها تجاری، کارخانجات و سوله های صنعتی برای گردآوری مواد و ذرات زائد گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. از سایر به کار گیری های این دستگاه میتوان به امکان جداسازی و جابجایی مواد نیز اشاره نمود. گونه های متعدد جاروبرقی های صنعتی امکان گردآوری مواد جامد و مایعات را دارا‌هستند. از گونه های آن میتوان به جاروبرقی های تجاری و خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی و مکنده های تخصصی اشاره نمود. در این رده های جاروبرقی، توان و سرعت مکش، وسعت مخزن، ساختار دستگاه و نوع آلودگی های قابل گردآوری متعدد بوده و قابلیت و امکان های خاص خویش را در دست کاربران قرار می‌دهند.

مکنده های صنعتی با اعتنا به نوع و وضعیت گوشه و کنار فعالیت قابلیت و امکان گردآوری و جابجایی مواد و گرد و غبار سمی به بیرون از اطراف فعالیت را دارا‌هستند و می‌توانند اطراف شغل ایمنی را برای اشخاص حاضر در فضای فعالیت ساخت و ساز کنند. جاروبرقی های مرکزی یکی از انواع این مکنده ها می باشند که با استعمال از سیستم لوله کشی برای جابجایی مواد در اطراف های گوناگون سوای نیاز به حضور خود دستگاه و صرفا با اتصال خرطومی به درگاه مکش موجود در محوطه انتقال آلودگی ها به مخزن را به سرعت انجام دهند.

 

جارو برقی صنعتی کوماک

 

اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی زمینشو یا این که اسکرابر صنعتی، با استعمال از برس چرخنده و ساییدن سطح به نظافت محوطه ها و سطح ها کف ساختمان ها و راهرو ها می پردازد. اسکرابر ها به عنوان مثال امکانات نظافت صنعتی می‌باشند که به طور عمقی سطح های را شستشو داده و پاک میکنند. این دستگاه مکانیزه نظافت اشکال مختلفی داشته و می تواند با سرعت بالا و کیفیت نظافت مثال زدنی، بسیار عالی و مفید تر از طریق های سنتی و سابق نظافت، پروسه شستشو را به ایفا برساند. کفشوی صنعتی در دو مجموعه بندی اساسی دستی و سرنشین دار پباده سازی و ایجاد می‌گردد. در فضا هایی با مساحت پایین از انواع دستی و در محوطه ها و تالار ها با مساحت بالا از اسکرابر سرنشین دار به کارگیری می‌شود.

با اعتنا به موتور الکتریکی درنظرگرفته شده در زمین شوی و به کارگیری از برق شهری یا این که باتری، و عدم تولید آلودگی قابلیت و امکان به کارگیری در فضا های سرپوشیده را داراست. اسکرابر های باتری دار به جهت عدم وجود کابل در گوشه و کنار های پر تردد و شلوغ، کاهش احتمال بروز مخاطرات را به دنبال دارد، همینطور در نقاطی که به پریز برق دسترسی ندارند مطلوب هستند. سامانه مکنده به کار رفته در اسکرابر ها با قدرت مکش آلودگی های جداگانه زده از سطح های، به صورت همزمان به شستشو و خشک کردن سطح پرداخته و اشخاص می‌توانند در طول نظافت از فضا استفاده داشته باشند.

 

اسکرابر

 

سوییپر های صنعتی

دستگاه سوییپر دستی صنعتی سویپر صنعتی از امکانات مکانیزه نظافت صنعتی میباشد و در گردآوری مواد زائد و ضایعات تولید در محیط های صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه مکانیزه با به کارگیری از برس های چرخنده مقاوم به گردآوری مواد از سطح زمین کرده و کیفیت بالایی از نظافت و تمیزی را ارائه می‌دهد. این دستگاه مکانیزه با داشتن مخزن حجیم و سامانه تخلیه زباله مکانیزه و دستی، نظافت سطح وسیع و حجم زیادی از آلودگی ها برای استفاده کننده مهیا میکند. پباده سازی و ساخت دستگاه سوییپر ها به دو نوع دستی و سرنشین دار است و نیروی محرک آنان از روش نیروی مکانیکی، الکتریکی و یا این که سوخت فسیلی تامین می‌گردد. این میزان تنوع، کاربرد و استفاده دستگاه جاروی شهری در صنایع، محیط ها و موقعیت متعدد را توسعه و گسترش می‌دهد.

گردآوری مواد زائد با سرعت بالا مراحل نظافت را تسریع کرده و از اتلاف مجال برای نظافت دور و اطراف دوری میکند. جاروی شهری یا این که سوییپر به سامانه مکش مجهز بوده و از پخش شدن گرد و غبار به وسیله برس های چرخنده خودداری میکند. این دستگاه مکانیزه با داشتن غربال توانا، با از پخش شدن و خروج آلودگی ها و گرد و غبار گردآوری گردیده جلوگیری به عمل میاورد.

 

کاربرد دستگاه های نظافت صنعتی در صنایع مختلف

پست قبلی

چگونه از دستگاه سوییپر صنعتی نگهداری کنیم

پست بعدی

قبول پیمانکاری نظافت صنعتی کارخانجات و مجتمع های تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *