تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی
تولید کننده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی | نظافت به سبک فردا

نظافت باشگاه بدنسازی

صفحه اصلیپروژه های نظافت صنعتینظافت باشگاه بدنسازی

به نظافت باشگاه ورزشی خود چقدر اهمیت می دهید؟ دستگاه های ورزشی شما چقدر تمیز می باشند؟ با شیوع ویروس COVID 19 و وجود سایر میکروب های مضر (باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها) ، مدیریت سالن های ورزشی باید روش های ضدعفونی کنندگی خود را بررسی کنند تا سلامت ورزشکاران خود را تضمین کنند.

اگر صاحب یا مدیر سالن بدن سازی هستید ، اطمینان حاصل کنید که بهترین روش های تمیزکاری را اجرا می کنید. این مهم نه تنها برای کند کردن شیوع COVID 19 بلکه برای جلوگیری از سرایت عفونت های دیگر مانند سرماخوردگی ، آنفولانزا و عفونت های پوستی می تواند بسیار مهم باشد.

اگر نظافت سالن ورزشی و موارد بهداشتی را رعایت نکنید ، ممکن است برخی از اعضا ، عضویت خود را فسخ کنند. ورزشکاران به یک سالن ورزشی تمیز نیاز دارند تا با خیال راحت تمرینات ورزشی خود را انجام دهند.

 

جاروبرقی‌:

از دستگاه جارو برقی صنعتی می توان به منظور جاروب سطوح هموار و ناهموار استفاده کرد. در نظافت باشگاه و سالن های بدنسازی می بایست دستگاه ها و سطوح نظافت شوند که دستگاه جاروبرقی این امکان را با بهره گیری از سری های متنوع فراهم می کند. فیلتر های قدرتمند جاروبرقی صنعتی از بازگشت مجدد آلودگی به فضای باشگاه تحت نظافت جلوگیری می کنند.

 

 اسکرابر صنعتی:

دستگاه کفشور صنعتی در مدل های متفاوتی وجود دارد که به منظور شستشوی سطوح هموار کف در باشگاه ها می توان از اسکرابر های دستی و باتری دار کوچک استفاده کرد. همه سطوح به طور کامل با اسکرابر های دستی کوچک کفشویی شده و خشک می شوند. به همین دلیل می توان در طول روز و هنگامی که باشگاه باز است شستشو را انجام داد.

 

نتیجه گیری : 

نظافت باشگاه بدنسازی نیازمند روش‌های مختلفی از جمله استفاده از اسکرابر و جاروبرقی است تا محیط تمیز و بهداشتی برای ورزشکاران و مشتریان ایجاد شود. در زیر توضیحاتی درباره چگونگی استفاده از هر کدام از این ابزارها در نظافت باشگاه بدنسازی آمده است:

  1. اسکرابر صنعتی:
    • مناطق بزرگتر: برای سطوح بزرگ و باز در باشگاه بدنسازی، مانند سالن اصلی، سالن تمرینات و انبارها، می‌توان از اسکرابر صنعتی استفاده کرد. اسکرابرهای صنعتی معمولاً دارای قدرت برس‌زنی و مکش بالا هستند و می‌توانند زمین‌ها را از آلاینده‌ها و گرد و غبار پاکسازی کنند.
    • پس از تمرینات: بعد از تمرینات ورزشکاران، ممکن است زمین‌ها خیلی کثیف شوند. اسکرابر می‌تواند با تمیز کردن اثرات تعرق و انتقال گرد و غبار را کاهش دهد.
  2. جاروبرقی صنعتی:
    • سطوح کوچکتر و دسترسی‌پذیرتر: برای سطوح کوچک‌تر و دسترسی‌پذیرتر مانند اتاق‌ها، دستشویی‌ها، اتاق تغذیه و دیگر امکانات، جاروبرقی صنعتی مناسب است. این ابزار می‌تواند گرد و غبار، مو، مواد غذایی پراکنده و آلاینده‌های دیگر را از سطوح جمع‌آوری کند.
    • پس از تمرینات: بعد از تمرینات بدنسازی، استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن سطوح و دستگاه‌های ورزشی می‌تواند به حفظ بهداشت و تمیزی کمک کند.

در هر صورت، ترکیب استفاده از اسکرابر و جاروبرقی بهترین نتیجه را برای نظافت باشگاه بدنسازی به همراه خواهد داشت. ممکن است بخواهید ابتدا از اسکرابر برای پاکسازی عمیق سطوح استفاده کنید و سپس با جاروبرقی آلاینده‌ها و ذرات ریز را از سطوح جمع‌آوری کنید. همچنین توصیه می‌شود که برنامه‌ای برای نظافت منظم باشگاه تنظیم کنید تا محیط تازه و تمیز نگه داشته شود.

 

پروژه قبلی

نظافت محیط استخر با اسکرابر دستی

پروژه بعدی

نظافت پارکینگ طبقاتی